Sluta bete dig som om du vore överlägsen eller mer värd än någon annan.
"Gubben lilla", och ordern "posta tillbaka nu ett jättekorrekt svar till mig med dina fina ord"
antyder att du är överlägsen mig och att jag är mindervärdig person som man hanterar som ett barn eller nåt.
Det är en mycket barnslig attityd och jag tänker inte låta någon jävlas med mig på det sättet.
Och nu får vi se om du kommer svara med något nytt med överlägsen attityd.
Gör du det, så bevisar de bara att jag hade rätt ang. din psykologiska strategi till respekt,
gör du inte det så är det för att du har något i huvudet och inte vill bli sedd som en förutsebar stereotyp.
Sen är det också möjligt att du kommer att svara med massa multi-citat för att få det att
verka som att du kan ifrågasätta alla detaljer jag skriver här, vilket du med stor sannolikhet inte, på ett intellektuellt sätt kan, förmodligen snarare med små förlöjligande, orelevanta kommentarer eller nåt.
Sen är det också möjligt att du kommer spela cool och verka viktigare än du är och skriva något i stil med "Du är ju fan helt sjuk i huvudet" eller något dy. vilket bara är ett tecken på att du inte fattat något
Sen är det också möjligt att du kanske inte svara i huvud taget och det skulle visa att du är
smartare än om du gör något av ovanstående.