[QUOTE=MrHenko;444011]15 - 20 000 hade det alldeles utmärkt på Arvika då Kraftwerk spelade. Hellre 15 000 på en knökfull festival än ett halvtomt stadion som sist DM var i Sverige. För att det skulle varit utsålt på stadion kan väl inte ha varit sant? Det kändes verkligen inte som fullsatt. Släntrade in strax innan förbanden började och kom utan att trängas in i fållan, nästan längst fram.
Halvtomt??? Hade ett annat perspektiv från min (tyvärr)sittplats, det var definitivt inte halvtomt! Och vad jag hört var det slutsålt, vad trodde du, att de knökar in folk som sardiner för att få fullt?
Ge mig en käftsmäll jag är feg...
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...har försökt att få tag på biljetter i för köpenhamn nu men det är kaos på sidan....är helt omöjligt, har ringt men det är 45 andra i kön!!!
Det bara att ha tålamod, jag var inne på sidan nyss, och det verkar fortfarande vara gott om biljetter, utom på ståplatserna i innerfållan där det är "udsolgt".
Jag har biljetter, sug på den!
galet tryck jag fick köpa för 1200 haha
börjar bli nervös.... tänk om alla biljetter tar slut snart....
Arvikabiljett för 895 spänn FIXAT
Dom hette nå jävla Angst eller skit-dåligt mår jag...
Dom små, små orden är svåra ord
tänk på att det blev ett väldigt tryck nu, fatta vilket tryck det kan bli på endagars
haha jonna sluta
får väl önska mig en biljett i julklapp eller nåt i värsta fall