Man brukar ju kunna "muta" skivbutiksinnehavare att sälja tidigare. Mindre troligt med de stora kedjorna då de anställda möjligen struntar i om de får en skiva mindre såld. Vissa saker har jag kunnat köpa i förhand, senast var det en film.
Är det olagligt att göra det, att köpa en skiva/film/bok som inte släppts?
Så underbart!
Jag saknar ord! (Förutom de jag just skrivit då...)
Det är precis detta scenario som är anledningen till att jag inte förbeställt TTS.
Kent i veckan gott folk!![]()
Senast redigerat av Embrace den 2007-10-11 klockan 19:14.
KAPITÄN EUROPA - Die Erste Arkengel
http://www.thejohnsongalleries.com/i...%20Michael.jpg
det är av just den anledningen som jag sörjer. jag har nämnligen förbeställt.. -_-
vi drömmer nog alltid om saker vi glömt
Min beställning av den limiterade versionen från Ginza är ännu inte leveransklar...
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
jag skrev till cdon och frågade om de tänkte skicka skivan på måndag eller om jag kommer att få dem på måndag, i första mailet jag fick från dem så antydde de på det senare, men mailet jag fick häromdagen antydde på att de skulle skicka den först p måndag. så jag skrev att om så var fallet, att de skulle skicka den först på måndag, så ville jag avboka ordern. när de dessutom lagt på en fraktkostnade helt plötsligt?
>_<
When you can live forever, what do you live for?
Min skiva skeppades idag från Megastores lager. Det står att skivan ska komma inom 24 timmar. Återstår att se om den dyker upp i morgon i brevlådan.
Jo samma här. Har fått ett mail om att CDON skickat min order, och att den beräknas anlända imorgon i brevlådan. Så det verkar nog som om de hänger med! Dessutom kan jag säga att i Lund har de satt upp stora affischer redan om att releasedagen är imorgon fredagen den 12/10. Så det måste ju vara ganska officiellt?!
det är så det ska vara...
affischer?hur ser de ut?
When you can live forever, what do you live for?
Det får du fråga min flickvän, det var hon som såg och berättade för mig! Annars återkommer jag imorgon när jag gått förbi Åhléns :P
det är så det ska vara...