Jag fick ett svar på ett mail nu som jag skickade till CDON igår och frågade ang frakt och leverans, och nu skrev dem att skivorna blir skickade idag
When you can live forever, what do you live for?
LYSSNAR PÅ NYA PLATTAN NU!!!!! Blev vääldigt glad när den hoppade in i brevlådan imorse! Trodde det var nästa vecka?!?!! Men inte lider jag kan jag ju inte påstå!
Jag tycker att typ nästan alla fans inte bara kentfans kan bli lite egoistiska och bara skryta non stop och det gör en rätt less och sen när dom ska komma och säga saker tillfolk som blir extremt upprörda när dom vet att personen antagligen kommer reagera så också.. skärpning!!
givetvis gäller det ju inte alla men det som känner igen sig kan ju ta åt sig rätt ordentligt tycker jag.
Själv så skriver jag typ aldrig i forumet pga vissa bemötande och läser då hellre utan att yttra mig.
När det gäller cdons varor när jag har förbokat där så har jag alltid fått min vara en dag innan. Så att få den idag är mycket möjligt. Har iofs hänt att den kommer den dag den står att den ska komma men det är rätt sällan iaf på de varor jag beställt.
Lycka till med era beställningar iaf!
People are fragile things, you should know by now. Be careful what you put them through...
www.kent.nu - en personlig chatt eller en sida om kent?
näj jag har inte förhandbokat men andra saker jag har förhandbokat.
och som det stod tidigare i tråden så håller cdon och dom kvar på det officiella släppet.
Då om det ska komma en dag tidigare så blir det iaf idag, eftersom man räknar arbetsdagar.
sen om det är så med kent skivan vet jag inte men andra saker som sagt har det varit så med.
People are fragile things, you should know by now. Be careful what you put them through...
japp den släpptes idag jag var den första i etuna som hade skivan
Ja, då fick man ett litet ljusbrunt paket ifrån CDON...
Däri låg två skivor... Eller rättare sagt en skiva och specialutgåvan på Tillbaka till samtiden.
Lyssnat igenom den och ja... De låter inte som Kent men det är ju Kent...
Nåja, ni får bedömma skivan själva.
Jag måste nog lyssna igenom den ett par gånger till för att säga vad jag tycker men kan säga att jag tycker att alla låtarna är bra.
Just nu känns det som de är lite åt house hållet...
Längtan Skala 333:1!
Högst tre timmar kvar nu tills lyssningsattacken börjar!
Soundtrack Of My Weekend, Month and Year!
KAPITÄN EUROPA - Die Erste Arkengel
http://www.thejohnsongalleries.com/i...%20Michael.jpg
Trots att jag fick leveransbesked igår så försökte jag intala mig att skivan hinner säkert inte komma idag, så jag inte skulle bli alltför besviken om den inte gjorde det. Därför blev jag så glad att jag nästan hoppade jämnfota när jag kom hem och såg den gula påsen från cdon ligga där på hallmattan.
Låt mig behålla det här Det kan väl jag vara värd
Kom och slå sönder min värld Det är allt jag begär
jag köpte den vanliga skivan på Åhléns imorse, för att jag trodde att jag skulle få min limiterade från cdon nästa vecka. Men när jag kommer hem så ligger paketet i brevlådan. så det är väll bara att åka ner och lämna tillbaka skivan till åhléns då