Jag kommer inte få chansen att få autografer i verkligheten, men jag hade en verkligt sjuk dröm för någon vecka sedan:
Var på det exklusiva släppet i Köpenhamn, men i drömmen är det mitt på jobb(!). Mycket litet å enkelt. Grabbarna stod längst fram i lokalen å sjöng akustiskt, utan ens mikrofoner! Efteråt säger någon till mig att vi ska basta å jag ska göra i ordning mig = klä av mig (naken). Något bastande blev det aldrig, men när grabbarna skulle skriva autografer fick de göra det på min arm. Ingen kommenterade att jag knallade runt där utan en tråd på kroppen...
Jag vill ha min vanilga utgåva signerad, inte den limiterade. Och så skulle det vara trevligt med en textrad på affischen. :*
jag vill också ha den vanliga. och sen har jag en gammal KP-affisch från 97 som jag överväger att ta med mig utifall att de kan signera en sak till
When you can live forever, what do you live for?
jag skulle vilja ha markus ingenting singel signerad... (;
Jag följer nog mh´s exempel om signering på arslet.
Grejen är den att jag är rätt tung och sitter i rullstol så innan kentarna väl fått upp mig på signeringsbordet så har jag hunnit få träffa dom lääänge lääänge.
En kram av Sami vore inte helt fel, hellre det än autograf. Är det styggt av mig att vilja få en kram av en av världens vackraste gitarrister? *smälter litegrann*
Jag skriver texter.
Dom kan du finna här:
https://www.poeter.se/Medlem?author_id=22950
Jag har släppt två st. böcker.
Ex Animo är den senaste och den innehåller hälften engelska och hälften svenska egenskrivna texter.
Vill du köpa ett ex så skicka ett meddelande.
Vänta lite här nu... affisch? Det kommer väl inte med någon affisch över huvud taget? Varken med den limiterade utgåvan eller vanliga. Right? Gör mig inte konfunderad nu.
Jag skriver texter.
Dom kan du finna här:
https://www.poeter.se/Medlem?author_id=22950
Jag har släppt två st. böcker.
Ex Animo är den senaste och den innehåller hälften engelska och hälften svenska egenskrivna texter.
Vill du köpa ett ex så skicka ett meddelande.
haha det känns värre att vilja ha kram av jocke faktiskt,han är inte kramtypen...
sami säger nog inte direkt nej jocke bara: OH NO FUCK U typ...... (obs,skämt,obs)
hahahaha mhs inlägg! jag tänkte ju skriva det där...