Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 69

Ämne: Var vill ni ha Kent's autografer?

  1. #16

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av mh Visa inlägg
    På mina frodiga bröst och på min fasta stjärt, sen ska jag springa naken genom San Franciscos Castro distrik och skrika "Ajj lööööv Knet" på bred svengelska.
    hahah.


    ..jag vill också på signeringen. men jag har redan fått skivan från bengans, och så har jag inte råd att åka till sthlm. varför kan dom inte komma till mig och skogarna i dalarna istället liksom? det hade vart soft.
    vi drömmer nog alltid om saker vi glömt

  2. #17
    Medlem flicka med pärlörhänges avatar
    Reg.datum
    Jun 2006
    Ort
    Karlstad, Sweden.
    Inlägg
    211

    Red face sjuk dröm

    Jag kommer inte få chansen att få autografer i verkligheten, men jag hade en verkligt sjuk dröm för någon vecka sedan:

    Var på det exklusiva släppet i Köpenhamn, men i drömmen är det mitt på jobb(!). Mycket litet å enkelt. Grabbarna stod längst fram i lokalen å sjöng akustiskt, utan ens mikrofoner! Efteråt säger någon till mig att vi ska basta å jag ska göra i ordning mig = klä av mig (naken). Något bastande blev det aldrig, men när grabbarna skulle skriva autografer fick de göra det på min arm. Ingen kommenterade att jag knallade runt där utan en tråd på kroppen...

  3. #18

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av flicka med pärlörhänge Visa inlägg
    Jag kommer inte få chansen att få autografer i verkligheten, men jag hade en verkligt sjuk dröm för någon vecka sedan:

    Var på det exklusiva släppet i Köpenhamn, men i drömmen är det mitt på jobb(!). Mycket litet å enkelt. Grabbarna stod längst fram i lokalen å sjöng akustiskt, utan ens mikrofoner! Efteråt säger någon till mig att vi ska basta å jag ska göra i ordning mig = klä av mig (naken). Något bastande blev det aldrig, men när grabbarna skulle skriva autografer fick de göra det på min arm. Ingen kommenterade att jag knallade runt där utan en tråd på kroppen...

    hahah!! xD

    jag har nog aldrig drömt något om kent.. men jag kommer aldrig längre ihåg vad jag drömmer så.
    vi drömmer nog alltid om saker vi glömt

  4. #19
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Sep 2006
    Ort
    Göteborg, , Sweden.
    Inlägg
    3 585

    Standard

    Jag vill ha min vanilga utgåva signerad, inte den limiterade. Och så skulle det vara trevligt med en textrad på affischen. :*

  5. #20
    Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005
    Ort
    Malmö, Sweden
    Inlägg
    19 279

    Standard

    jag vill också ha den vanliga. och sen har jag en gammal KP-affisch från 97 som jag överväger att ta med mig utifall att de kan signera en sak till
    When you can live forever, what do you live for?

  6. #21
    Medlem
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    101

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Beah Visa inlägg
    Jag vill ha min vanilga utgåva signerad, inte den limiterade. Och så skulle det vara trevligt med en textrad på affischen. :*
    Affisch? Din jäkel! Hur har du fått tag på den?

  7. #22
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006
    Inlägg
    17 385

    Standard

    jag skulle vilja ha markus ingenting singel signerad... (;

  8. #23

    Standard

    Jag följer nog mh´s exempel om signering på arslet.
    Grejen är den att jag är rätt tung och sitter i rullstol så innan kentarna väl fått upp mig på signeringsbordet så har jag hunnit få träffa dom lääänge lääänge.

    En kram av Sami vore inte helt fel, hellre det än autograf. Är det styggt av mig att vilja få en kram av en av världens vackraste gitarrister? *smälter litegrann*
    Jag skriver texter.
    Dom kan du finna här:
    https://www.poeter.se/Medlem?author_id=22950

    Jag har släppt två st. böcker.
    Ex Animo är den senaste och den innehåller hälften engelska och hälften svenska egenskrivna texter.
    Vill du köpa ett ex så skicka ett meddelande.

  9. #24

    Standard

    Vänta lite här nu... affisch? Det kommer väl inte med någon affisch över huvud taget? Varken med den limiterade utgåvan eller vanliga. Right? Gör mig inte konfunderad nu.

  10. #25
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006
    Inlägg
    17 385

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Stranger Visa inlägg
    Vänta lite här nu... affisch? Det kommer väl inte med någon affisch över huvud taget? Varken med den limiterade utgåvan eller vanliga. Right? Gör mig inte konfunderad nu.

    Skivaffärerna får in afficher,man kan köpa/få på en del ställen.

  11. #26
    Erfaren medlem hultsfred_emmas avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    6 022

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Insanity Within Visa inlägg
    Jag följer nog mh´s exempel om signering på arslet.
    Grejen är den att jag är rätt tung och sitter i rullstol så innan kentarna väl fått upp mig på signeringsbordet så har jag hunnit få träffa dom lääänge lääänge.

    En kram av Sami vore inte helt fel, hellre det än autograf. Är det styggt av mig att vilja få en kram av en av världens vackraste gitarrister? *smälter litegrann*
    Nej då, det tycker jag inte.
    .

  12. #27
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006
    Inlägg
    17 385

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av hultsfred_emma Visa inlägg
    Nej då, det tycker jag inte.
    det är mer styggt av honom att köra in jackan i munnen på en

  13. #28

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av hultsfred_emma Visa inlägg
    Nej då, det tycker jag inte.
    Fan vad skönt att jag inte är ensam om att tråna efter detta!
    Jag skriver texter.
    Dom kan du finna här:
    https://www.poeter.se/Medlem?author_id=22950

    Jag har släppt två st. böcker.
    Ex Animo är den senaste och den innehåller hälften engelska och hälften svenska egenskrivna texter.
    Vill du köpa ett ex så skicka ett meddelande.

  14. #29
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006
    Inlägg
    17 385

    Standard

    haha det känns värre att vilja ha kram av jocke faktiskt,han är inte kramtypen...
    sami säger nog inte direkt nej jocke bara: OH NO FUCK U typ...... (obs,skämt,obs)

  15. #30
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    28 180

    Standard

    hahahaha mhs inlägg! jag tänkte ju skriva det där...

Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •