Här borde man kanske ha svimmat 4 ggr och frågat sig hur den jackan smakade men jag tror jag hoppar det!
Nu hoppar jag on topic igen ang. autografer...min rullstol borde ju prydas med diverse namnkråkor, eller hur? Och nu när så månge köper kent-mobiler så får väl jag satsa på en kent-permobil då....
Jag skriver texter.
Dom kan du finna här:
https://www.poeter.se/Medlem?author_id=22950
Jag har släppt två st. böcker.
Ex Animo är den senaste och den innehåller hälften engelska och hälften svenska egenskrivna texter.
Vill du köpa ett ex så skicka ett meddelande.
tur för amanda att hon känner mig
helt klart tts lp eller 747 på lp själv har jag autograf på kärleken väntar singeln
Precis så jag känner. Man vill kunna komma med den ultimata kommentaren så att de inser att man är smart, allvarligt intresserad och inte deras mest besatta utan mest begåvade fan. Men det funkar inte så, så det är bättre att längta till konserterna och njuta av skivan.
Om allt man inte väljer, men ändå tvingas ta. Om stoltheten jag sväljer för att klara varje dag. Och allt som jag ska gömma i mitt hjärta utav glas. Om allt det där ska rymmas går jag av.
Så ta mig med till drömmarnas land...
vilken färg har själen älskling?
Jag skämmer bara ut mig på signeringarna så jag tror jag låter bli..
"Min värld" är som gjord för att spelas live!
jag läste nånstans att på bengans så har "skivor köpta på bengans förut i kön"
sen läste jag nån annanstans att man bara får signerat skivor om de är köpta i samband med signeringen
nån som vet vad som gäller?
jag vill ju ha min halka-singel signerad och inget annat
ja ok då.. jocke eller martin kan få skaka min hand om de vill men sen är jag nöjd iaf
http://foto.stilren.se - portfolio
Överhuvudtaget så funderar jag på om jag vill ha någon av de första singlarna signerade, eller typ spökstad. Men sen samtidigt så kan det ju vara kul att ha de osignerade. Så jag vet inte. Velig.
When you can live forever, what do you live for?
When you can live forever, what do you live for?