Jag spelar "Elever"
Och det blev mycket längre än jag hade tänkt mig, men skitsamma.
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
helt oberoende av joel har jag ägnat de senaste två dagarna åt att spela in min engelska tolkning av elever (silent as the snowfall) och experimenterat jävligt mycket med produktionen.
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Jag blev nöjd : )
Introt består bl.a. av en liten skål och plektrum mot mitt skrivbord.
http://dl.dropbox.com/u/3492589/Svante%20-%20Truth.mp3
Senast redigerat av svantee den 2010-02-05 klockan 00:46.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
dags för en ny cover igen. slängde ihop den här snabbt i eftermiddags, tror jag lagt upp den här med ungefär samma arr tidigare i tråden men nu gjorde jag en lite bättre inspelning
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Min nya skiva "Kimberly" äe ute nu!
Finns på MySpace (www.myspace.com/laddatcookie)
men finns även att köpa hos:
Bengans, GBG
RockHouse, GBG
CD-Centralen, GBG
eller av mig personligen. Hör av er om ni vill ha ett ex!
röd.
Från klockan 9 i morse till för typ 20min sedan har jag och mitt band slitit som fan i studion. Nästa lördag gör vi klart de fyra låtarna som spelas in, sen ska de mixas. Sen, mina vänner, kan ni lyssna på världens bästa band från Falköping!
Väl mött!
Kudos! .....
Fyll min mun med dill. Fyll min tid med någonting.
Du är min hjälte för du vågar vara rak...
Vinternoll2