jag känner att jag nog har lite billy corgan-tendenser och därför inte kan spela i band. åtsminstone inte om jag ska dela med mig av låtar jag själv skrivit för jag behöver ha full kontroll på hur de ska spelas och arrangeras, jag har min kreativa bild i huvudet av hur det ska vara och då ska ingen ändra på det och kommer med input, jag är så otroligt benfast och har stort kontrollbehov i den kreativa processen. däremot vill jag samtidigt få chansen att spela med andra, stå på en scen och allt det där
lösningen kanske är att vara å ena sidan demokratiskt och hjälpas åt i allt det kreativa och samtidigt köra sin egen grej med den man själv gör på egen hand.
och vad gäller dist så finns det bara ett läge. så mycket som möjligt och så många olika disteffekter som möjligt. ursprungsintrumentet ska inte höras utan det ska bara brumma, brumma, brumma och skrika och yla så mycket som möjligt. tänkt de sista sekunderna av när det blåser på månen, bara en massa mangel, ylande, rundgångstjut och brummande. det är så ALL musik ska låta för att vara bra i mina öron. så extremt totalt sönderdistat som möjligt. dist<3