Ämne: Bilder AV forumare

Adam K.
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av meneca Visa inlägg
    Adam K -
    Vilka coola bilder! *vill göra en betagen smiley, men forumets storögda smiley ser snarare rädd ut*

Sorrow -
    Tyvärr så lyckas jag inte se dina bilder, det är bara ett rött kryss för varje bild.
    Jag är väldigt nyfiken efter det Mr Heinko skrev. Jag älskar ju vinterbilder!
    Vad kan kryssen bero på? Jag ser ju dom andra bilderna.
    Taaack!

Erfaren medlem menecas avatar
    Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Adam K. Visa inlägg
    Taaack!
    Vassegoooo! Har noterat det förut, att du gör/tar coola bilder. Är du konstnär?

Adam K.
    Guest

Standard

Vassegoooo! Har noterat det förut, att du gör/tar coola bilder. Är du konstnär?
    Oj, har alltid tyckt om att fota och rita, men aldrig tänkt att jag gjort något speciellt och aldrig sett mig som konstnär. Dina ord värmer enormt, tack!

Lägger upp lite fler bilder, som ska användas till ett projekt i Fotografi A på skolan.

Har trixat lite med denna bild; nu måste alla se vart skuggorna ligger. ; )

Erfaren medlem Mr. ?s avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Nu ser jag hatten. Det är nästan lite läskigt. För jag äger inte ens en sådan hatt. Undrar om ett spöke gick in i mig under fotot och ville be omvärlden om något.
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Standard

Sorrow -
    Tyvärr så lyckas jag inte se dina bilder, det är bara ett rött kryss för varje bild.
    Jag är väldigt nyfiken efter det Mr Heinko skrev. Jag älskar ju vinterbilder!
    Vad kan kryssen bero på? Jag ser ju dom andra bilderna.
    Bruker BDB som host, men den ligger av og til nede, ser det ut til.

prøv denne linken:

http://drsorrow.blogspot.com/2008/12...nder-land.html
    Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Oj, har alltid tyckt om att fota och rita, men aldrig tänkt att jag gjort något speciellt och aldrig sett mig som konstnär. Dina ord värmer enormt, tack!
    Vad kul att jag värmer. Du har talang!
    Jag ska hålla ögon och öron påslagna för konstnär Adam K. i framtiden.

Adam K.
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mr. ? Visa inlägg
    Nu ser jag hatten. Det är nästan lite läskigt. För jag äger inte ens en sådan hatt. Undrar om ett spöke gick in i mig under fotot och ville be omvärlden om något.
    Cowboy-spöket slår tillbaks!

Är ju rätt lätt att ta bort som tur är, för bilden är ju väldigt fin (utan skuggorna, och lite lite slitage på frågetecknet). ; )

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sorrow Visa inlägg
    Bruker BDB som host, men den ligger av og til nede, ser det ut til.

prøv denne linken:

http://drsorrow.blogspot.com/2008/12...nder-land.html
    Åh, vilka härliga bilder, tack!
    Jag får nån såndär underbar barna-i-bullerbyn-känsla i magen. Har alltid älskat vinter och snö!

Standard

Åh, vilka härliga bilder, tack!
    Jag får nån såndär underbar barna-i-bullerbyn känsla i magen. Har alltid älskat vinter och snö!
    Takk, takk! Barna i Bakkebygrenda (den heter så på norsk..) var forøvrig den første boka jeg noen sinne fikk som min helt egen.. Fikk jeg til 4-årsdagen min, og jeg har den fremdeles!

Jeg er ganske fornøyd med bildene. Men skulle gjerne ha tatt dem i kveldslys, da blir alt blått!

Adam K.
    Guest

Standard

Oj Sorrow, den sista bilden (på gatan med stjärnor) ser precis ut som en gata här i Norrköping! Lite otäckt! : O ; )

Standard

Oj Sorrow, den sista bilden (på gatan med stjärnor) ser precis ut som en gata här i Norrköping! Lite otäckt! : O ; )
    Hahaha.. Tvillingbyer med andre ord! Det er finest på natta når girlanderene lyser opp hele gata..

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Takk, takk! Barna i Bakkebygrenda (den heter så på norsk..) var forøvrig den første boka jeg noen sinne fikk som min helt egen.. Fikk jeg til 4-årsdagen min, og jeg har den fremdeles!
    Jag tror inte att jag läste Barna i bullerbyn, såg nog bara avsnitten. Alla filmatiseringar av Astrid Lindgrens böcker är ju lysande. Dom (och böckerna)ska jag föra vidare till mina egna barn, om jag får några.

Jeg er ganske fornøyd med bildene. Men skulle gjerne ha tatt dem i kveldslys, da blir alt blått!
    Låter väldig vackert.

Erfaren medlem Oskars avatar
    Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Erfaren medlem Mr. ?s avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Oskar Visa inlägg

Otroligt vacker. Sanslöst vad fin den var.
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Oskar Visa inlägg
    Herregud, jag håller verkligen med Herr frågetecken.
    Den målningen var helt otrolig! Bland dina absolut bästa av dom jag har sett.

Sidan 124 av 490 FörstaFörsta ... 2474114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134174224 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •