Ämne: Bilder AV forumare

Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Myrpou Visa inlägg
    [FONT=Century Gothic][SIZE=6]RÅSLÄTT JKPG
    då var du ju asnära hovslätt !! kom till hovslätt o ta några fina bilder. är fint här
    meningslösa, menigslöösa

Adam K.
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mr. ? Visa inlägg
    Who needs post apocalyptic RPGs when you have Russia?
    Jupp, du hittade referensbilden.

Erfaren medlem Mr. ?s avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Adam K. Visa inlägg
    Jupp, du hittade referensbilden.
    Jag kan min internetkultur.
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Jag lägger upp mitt självporträtt här eftersom jag har tagit bilden själv och dom tyckte inte att den passade i den andra tråden. Jag arbetade jättelänge med bilden och vill visa upp den. Jag gjorde ju den speciellt för er.
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

det är nog säkrast för dig att du tar bort bilden igen.

edit: sorry, trodde det var bilder på forumare-tråden.
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av Felix_Elite Visa inlägg
    det är nog säkrast för dig att du tar bort bilden igen.
    Haha okej, varför då?

Eller var det där väldigt svårtolkad ironi?

Medlem MrHenkos avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sorrow Visa inlägg
    Slik så det ut i hjembyen min i dag:
    Otroligt vackert, både vinterlandskapen och fotografierna. Varför ser inte vintern ut så där här i Dalarna? Helst vill jag ha sommar, men om det ändå måste vara vinter kan det väl vara en sån där norsk sagovinter.

Adam K.
    Guest

Standard

Jag lägger upp mitt självporträtt här eftersom jag har tagit bilden själv och dom tyckte inte att den passade i den andra tråden. Jag arbetade jättelänge med bilden och vill visa upp den. Jag gjorde ju den speciellt för er.
    Gillar inte att man fortfarande ser detaljer vid huvudet (hatten tex). Sen borde frågetecknet "slitas ut" lite mer.

Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Gillar inte att man fortfarande ser detaljer vid huvudet (hatten tex). Sen borde frågetecknet "slitas ut" lite mer.
    Jag har ingen hatt på mig på originalbilden.

Standard

Citat Ursprungligen postat av MrHenko Visa inlägg
    Otroligt vackert, både vinterlandskapen och fotografierna. Varför ser inte vintern ut så där här i Dalarna? Helst vill jag ha sommar, men om det ändå måste vara vinter kan det väl vara en sån där norsk sagovinter.
    Takk, takk! Jeg elsker vinteren når den ser slik ut. Det har forøvrig snødd hver dag siden jeg tok bildene
    Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!

Adam K.
    Guest

Standard

Jag har ingen hatt på mig på originalbilden.
    Ok, då är det några fula skuggor på varje sida och över frågetecknet som ser ut som en hatt.

Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Ok, då är det några fula skuggor på varje sida och över frågetecknet som ser ut som en hatt.
    Inget jag kan se på min skärm.

Erfaren medlem menecas avatar
    Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Adam K -
    Vilka coola bilder! *vill göra en betagen smiley, men forumets storögda smiley ser snarare rädd ut*

Sorrow -
    Tyvärr så lyckas jag inte se dina bilder, det är bara ett rött kryss för varje bild.
    Jag är väldigt nyfiken efter det Mr Heinko skrev. Jag älskar ju vinterbilder!
    Vad kan kryssen bero på? Jag ser ju dom andra bilderna.

Erfaren medlem __Sjufyrasjus avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Inget jag kan se på min skärm.
    Jag kan också se dem om man vinklar skärmen lite. Ser faktiskt ut som skuggan av en hatt..
    Du är musiken

Blogg

Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av __Sjufyrasju Visa inlägg
    Jag kan också se dem om man vinklar skärmen lite. Ser faktiskt ut som skuggan av en hatt..
    Jag hade ingen hatt. Och ljuset kommer rakt framifrån. Det måste vara ett spöke eller något. Fast dom tror jag inte på. Det kan ha hänt när jag och min bekante höll på manipulera bort mitt ansikte (som för övrigt var täckt med en strumpbyxa av någon anledning som jag inte kan minnas riktigt).

Sidan 123 av 490 FörstaFörsta ... 2373113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133173223 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •