Ursprungligen postat av kentidiiot Snyggsnygg. Synd på den väldigt lysande vita sladden bara, borde kanske försöka mörka ner lite där? Om du vill dåra.. Mjäää jag vet inte, tycker det är lite coolt att den inte bara är rak och svart som vanligt.
http://foto.stilren.se - portfolio
Ursprungligen postat av Paljett Bifogad fil 3958 en bild jag ritat själv, rätt läskig. Och då kommer känslan, den smygande känslan, den enda jag inte förstår...
http://forumet.kent.nu/showpost.php?...6&postcount=70
Ursprungligen postat av meneca Och då kommer känslan, den smygande känslan, den enda jag inte förstår... haha, ganska uppenbar inspirationskälla, jag vet...
Ursprungligen postat av Paljett Bifogad fil 3959 en till jag gjort... vet inte riktigt vad jag menade med den. Fin! !
Ursprungligen postat av Paljett haha, ganska uppenbar inspirationskälla, jag vet... Jag diggar!
tack & tack!
Ursprungligen postat av Paljett Bifogad fil 3957 Djungelvrålapan! Älska apan, den skulle man vilja ha på väggen som fondvägg.
Ursprungligen postat av Oskar Mjäää jag vet inte, tycker det är lite coolt att den inte bara är rak och svart som vanligt. Alltså inte göra svart, men dumt att den är ljusast i bilden.
inget.
Ursprungligen postat av meneca Älska apan, den skulle man vilja ha på väggen som fondvägg. jaaa! det ska jag ha! tack för tipset!
Ursprungligen postat av Automatvapen Dessa har jag tagit med analogkameran. Dock så förstörde scannern bilderna tycker jag. Mycket snyggare i verkligheten. Tarkovskij-stämning
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
Ursprungligen postat av bcq fiiiin. (tio)
Inte nu. Kanske sen kommer jag också tycka att allt dåligt för med sig nåt gott.
Ursprungligen postat av Paljett okej, nu är det min tur: Bifogad fil 3956 tog kort på CD-skivor ovanifrån. Bifogad fil 3957 Djungelvrålapan! Bifogad fil 3958 en bild jag ritat själv, rätt läskig. Bifogad fil 3959 en till jag gjort... vet inte riktigt vad jag menade med den. kommer kanske mer sen, känner att jag skrivit för många inlägg på raken annars. jättefiina! ;D När du blir konstnär, kan inte du måla en skitsnygg bild på mig då, som typ blir som värsta Måna-Lisan? Då blir jag känd.
Ursprungligen postat av kentidiiot Snyggsnygg. Synd på den väldigt lysande vita sladden bara, borde kanske försöka mörka ner lite där? Om du vill dåra.. Det är ju sladden som gör bilden!
Ursprungligen postat av meneca Och då kommer känslan, den smygande känslan, den enda jag inte förstår... Är det inte "stigande känslan"?
Forumets regler