Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Christoffer: så sött, hihi, dör lite : ) Jättecharmigt!
inget.
Ingenting mer än min kamera och en normalzoom. Alla bilder är väldigt brusiga, men det får man räkna med antar jag. Himlen är väldigt klar här, kanske pga bristen på ozonlager. Jag har aldrig sett så många stjärnor och planeter från Sverige.
Gulliga bilder! Barn kan vara rätt intensiva om de stirrar in i kameran, men du lyckas undvika det, så att man faktiskt ser kläderna istället. Bra jobbat!Fick i uppdrag att göra produktreklam för ett nystartat barnklädesföretag kallat By Mom
Tack!
Här är ett ytterligare naturfenomen. Det ser helt övernaturligt ut och det var mest därför jag tog kort.
![]()
Du råkade inte ta de här bilderna i Vasastan häromdagen? Jag gick förbi någon kille som fotade en liten blond flicka som liknade hon som är på bilden. Men jag tror att hon hade svarta solglasögon när jag gick förbi. Lite kul om det skulle vara hon och att du var killen som fotade ^^
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Kul att du tycker så(:
Jäklar. Jag vill åka till södra hemisfären!
Jo jag jobbade hårt med att försöka undvika den där typiska blicken. Tackar!
Då var det jag! Bild med svarta glasögon kommer här^^
![]()
Senast redigerat av Automatvapen den 2010-09-08 klockan 18:46.
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Men herregud vad mycket fina foton de dykt upp på sista tiden! Sockeeer, halka_på, Automatvapen - duktiga!
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.