oskar tar ju alltid snygga bilder.
oskar tar ju alltid snygga bilder.
Jag vill ha en bra kamera som jag kan ta bra bilder med, man blir helt inspirerad av Oskars snygga bilder.
fast man måste ju kunan hantera en bra kamera också
vad är det för objektiv då orreporre?
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
Tamron 70-300 4-5,6. Inga proffsgrejer, men för 995:- så...
http://foto.stilren.se - portfolio
jag försöker klura ut om det är nåt fel på mitt objektiv eller inte, tycker det borde vara skarpare än vad det är. skumt.
When you can live forever, what do you live for?
Det skulle bli en editorial med Desperate Housewifes-tema.
Inte originella mao?
Min slutsats: Kommersiella bilder kan inte ha något estetiskt värde.
Jag kan ju inte tvinga er att gilla mina bilder, för alla har olika smak. Men jag måste säga att det är en lite snäv syn ni har. Jag tar åt mig i alla fall. Nu vet jag vad det är för bilder ni vill se här.
Kunskapens frukt:
Passade på att leka lite med mitt nya objektiv när jag var på landet
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615
nä handlar inte om att enbart se omkommersiella bilder...tycker bara inte de var tillräckligt bra eller så är det för att modellen saknar något som ska ett intryck hos en...oskar är fantastisk på att fota både människor...saker och natur...även den bilden med lolita är grym...bilder ska vara vackra eller förmedla något..skapa en känsla...man ska vilja se mer...som de bilderna som är tagna för hagnesta hill, de är ju magiska...
de bilderna, med den modellen var enligt mig helt uttryckslösa och gav MIG ingenting... och guldfynd var närmaste kategorin jag kunde placera dom i...men du har säkert massa andra bilder som är grymma så fortsätt posta![]()
Var iof ett litet tag sen jag tog den, men ändå. :P
When you can live forever, what do you live for?