Sidan 70 av 490 FörstaFörsta ... 20606162636465666768697071727374757677787980120170 ... SistaSista
Resultat 1 036 till 1 050 av 7337

Ämne: Bilder AV forumare

Medlem halka_pås avatar
    Reg.datum
    May 2006

Standard

Ett kollage.
    Händerna är från Make Up Store, kortet från en kortlek och dollarn (äkta) har jag tjänat själv.

Erfaren medlem Oskars avatar
    Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Medlem halka_pås avatar
    Reg.datum
    May 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av Oskar Visa inlägg
    Kärlek! ^^

Medlem MrHenkos avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Oskar: Riktigt snyggt. Gillar färgmättnaden i dina bilder (vet inte om det är rätt term). Sitter det i fotograferingen eller redigeringen?

Erfaren medlem dödgrävlings avatar
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Åh vilken lust jag fick att fota lite, eller typ måla något. Men jag vet inte vad. Om det blir nåt så lovar jag att lägga upp det här.

Medlem halka_pås avatar
    Reg.datum
    May 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av isolativ Visa inlägg
    Oj, vad snyggt! Fast skuggan på handen till vänster är lite för kraftig tycker jag...
    Tack
    Jag håller med, men låt oss skylla det på fotografen.

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Vilka fina färger
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Felix_Elite Visa inlägg
    Vilka fina färger
    Citat Ursprungligen postat av MrHenko Visa inlägg
    Oskar: Riktigt snyggt. Gillar färgmättnaden i dina bilder (vet inte om det är rätt term). Sitter det i fotograferingen eller redigeringen?
    Tack så mycket! Det ligger delvis i inställningarna på kameran (vitbalans, exponering) men främst i redigeringen. Jag gör nästan alla bilder mindre gula i Photoshop, eller mindre blaskiga om man så vill

Erfaren medlem Havsänglars avatar
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Skitsnyggt Oskar, verkligen! Och vilken söt hund, hehe ^^
    "If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
    The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey

Medlem MrHenkos avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Tack så mycket! Det ligger delvis i inställningarna på kameran (vitbalans, exponering) men främst i redigeringen. Jag gör nästan alla bilder mindre gula i Photoshop, eller mindre blaskiga om man så vill
    Ja, tycker mig ha sett det som ett genomgående drag hos dina bilder. Alltså inte att de är redigerade, men att de har en speciell färgsammansättning. Det ger dem ett intressant uttryck tycker jag.

Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Kul att höra! Man får ju en viss kontinuitet när man håller på mycket, och till slut en "egen" stil...

Standard

Oskar, at du har stil når du fotograferer har jeg sett lenge. Du har et helt fantastisk øye for motiver, og det er kanskje det jeg mangler når jeg selv tar bilder. Forøvrig tror jeg at jeg fant et veldig bra motiv mens jeg var i sthlm, men som den amatøren jeg var, fikk jeg aldri somla meg til å dra opp kameraet, siden jeg egentlig var litt opptatt akkurat da. Det må jeg slutte med!

Se ikke bort ifra at jeg kommer til å kjøpe et bilde av deg en gang. Men kanskje ikke fra rockfoto, det er andre bilder jeg heller gjerne skulle ha hatt på veggen...
    Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!

Erfaren medlem dödgrävlings avatar
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Blev inte så mycket fotande, tog bara lite egobilder och bild på min mp3:

Jag har gärna grytet i sandjord.
    Creds till sundance_danne
    Min wombat är närsynt.

Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sorrow Visa inlägg
    Oskar, at du har stil når du fotograferer har jeg sett lenge. Du har et helt fantastisk øye for motiver, og det er kanskje det jeg mangler når jeg selv tar bilder. Forøvrig tror jeg at jeg fant et veldig bra motiv mens jeg var i sthlm, men som den amatøren jeg var, fikk jeg aldri somla meg til å dra opp kameraet, siden jeg egentlig var litt opptatt akkurat da. Det må jeg slutte med!

Se ikke bort ifra at jeg kommer til å kjøpe et bilde av deg en gang. Men kanskje ikke fra rockfoto, det er andre bilder jeg heller gjerne skulle ha hatt på veggen...
    Det är bara att säga till du tog ju bilder på snygga motiv i Sthlm (mig och Helena ). När får man se de bilderna?

Standard

Det är bara att säga till du tog ju bilder på snygga motiv i Sthlm (mig och Helena ). När får man se de bilderna?
    Jeg laster aldri opp bilder der man kan se identitenten til folk, med mindre det er greit for de som er på bildene.. Jeg er litt restriktiv selv, skjønner du..
    Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!

Sidan 70 av 490 FörstaFörsta ... 20606162636465666768697071727374757677787980120170 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •