Ursprungligen postat av kentidiiot Cool, förresten, målar du från foton eller från huvudet (eller vad man ska säga) ? Från foton oftast
Ursprungligen postat av Kentina Sami som jag målat. Oj, jättesnyggt! Mmm (:
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews. The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey Jag fotar
Sami og Jocke. 30x30 cm
Ursprungligen postat av halka_på [IMG]http://i330.photobucket.com/albums/l428/Stopandstare _photos/064copy.jpg[/IMG] en, enligt mig, av de bästa bilderna som någonsin postats under forumets historia... får mig att tänka på filmen: the fountain...de drömska scenerna därifrån
6 år är en lång tid om man anser att tiden är viktigare än vad man gör med den det finns alltid 2 sidor av sanningen & sen finns de sanningen http://hubblesite.org/gallery/album/galaxy_collection/
Ursprungligen postat av isolativ Ett kort avsked på Arlanda: fantastiska bilder allihopa..älskar den blåa, flyplanet i bakgrunden av ditt huvud och rulltrappan... önskar jag kunde vara lika grym på att ta kort...
Kvällspromenad igår:
inget.
Ursprungligen postat av kentidiiot Oh, fin, så luddiga härliga moln : ) Ursprungligen postat av tigertindra en, enligt mig, av de bästa bilderna som någonsin postats under forumets historia... får mig att tänka på filmen: the fountain...de drömska scenerna därifrån Tack så mycket! Borde jag se den filmen? ^^
With canons you can! stopandstare.bilddagboken.se fotoverket.blogspot.com
Ursprungligen postat av kentidiiot Kvällspromenad igår: Jeg vil flytte til sverige!!!
Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits! Æ Ø æ ø Ursprungligen postat av Nyårslöftet Grattis, du har blivit utsedd till Dagens Forumit, Sorrow! *fanfar* Du är som forumets Kinderegg!
Ursprungligen postat av Sorrow Jeg vil flytte til sverige!!! Haha alla svenskar tar norge och norrmännen tar sverige! vad säger ni?
last.fm
Ursprungligen postat av megalomania Haha alla svenskar tar norge och norrmännen tar sverige! vad säger ni? Den er grei, vi byttelåner litt. Men kent forblir i sverige! (dere får uansett oljen)
Ursprungligen postat av Havsänglar Oj, jättesnyggt! Mmm (: Tack! Ursprungligen postat av Shadow-Wind Sami og Jocke. 30x30 cm Snygg Sami där! Ursprungligen postat av kentidiiot Kvällspromenad igår: Fina bilder, saknar Stockholm.
Ursprungligen postat av kentidiiot Kvällspromenad igår: Snygga bilder! Åh vad ser fram emot att flytta
Ursprungligen postat av Sorrow Jeg vil flytte til sverige!!! Ursprungligen postat av Kentina Fina bilder, saknar Stockholm. Ursprungligen postat av halka_på Snygga bilder! Åh vad ser fram emot att flytta Tack, ja sthlm är fint faktiskt : ) halka_på: När flyttar du och när börjar skolan?
Ursprungligen postat av Kentina Snygg Sami där! Takk takk
Ursprungligen postat av kentidiiot halka_på: När flyttar du och när börjar skolan? Flyttar på söndag och börjar på måndag! Bara fem dagar kvar nu...
Forumets regler