helt underbar live ja! längtade som fan efter den och så spelar den och den var bättre än jag förväntat mig, och då hade jag ändå grymt höga förväntningar på den.. lycka på det
helt underbar live ja! längtade som fan efter den och så spelar den och den var bättre än jag förväntat mig, och då hade jag ändå grymt höga förväntningar på den.. lycka på det
Jeg får nesten frysninger når han synger :
"Du är min hjälte för du vågar vara rak
Du är min hjälte för du är precis så svag som jag
och hjälp mig jag behöver dig igen igen igen"
Det er bare så bra!
Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...
vinter02 är en underbar låt!
någon som hört Ensamhushålls cover på den?
Nira K på Spotify: https://open.spotify.com/artist/7kbsJt7rlZXraC2i7HSNoj
Tittade på spellistorna och såg att dom spelade VN2 flera dagar. Jag som trodde det bara var den 19:e som dom spelade den.
Jag kan nästan gå så långt att säga att det hade räckt om dom bara spelat den låten och inget mer. Iallafall om man fick välja och dom skulle spela en låt... ööh...
"Wi Wille ju bara ta en grogg"
Hittil har de kun spilt Nihilisten på første konsert i både H-borg og S-holm og ellers Vinternoll. Tilfeldig..? Hmm.
(Har billett til konsert nr 2 og forsøker å bli overbevist)
Finns bl.a. på http://www.youtube.com/watch?v=i1bXDtWrMuQ
Satana va bra den är!
"Wi Wille ju bara ta en grogg"
Jag hade tjatat om den hela dagen, och när den sedan kom blev trycket för stort så jag svimmade och blev inburen bakom och fick sedan se slutet av låten längst bak i annexet. Verkligen antikimax.
Vinternoll2 skulle GÄRNA få vara med på samtliga spelningar för min del också. Den tröttnar jag aldrig på att höra live & det är så härligt att höra publikens jubel. Oerhört många verkar ha den som en av sina absoluta favoritlåtar. Önskar att det var en låt man inte "bytte ut".
Inget ont alls om Nihilisten, för den var suverän live - men... Vinternoll2 är Vinternoll2.
TACK IGEN för ett minne för livet! Nu har ni så många bra låter så att själv sätta ihop en önskespel-lista skulle vara en omöjlighet. Vad ni än spelar så kommer jag alltid att dyka upp om jag får möjlighet, var så säker.
Tack J.Berg för att du lärt mig älska det svenska språket.