Åja, kjempespennende!!
Nihilisten vokser etterhvert som man hører mer på den, for min del hvertfall. Jeg får litt "Velvet"-assosiasjoner av den, type litt svevende, drømmende...
Men Vinternoll2 er jo i en klasse for seg! Kult å se at flere har samme forhold til denne låten.
Riktigt kul att dom körde vinternoll2! Blev värsta draget under den låten också!
Jag har sprungit i ett liv nu,
jag sprang för att stå still.
I jakt på ett mirakel,
när det fanns precis intill.
Vinternoll2 var en utav de bästa låtarna 24/11.
Definitivt, ruggigt bra live.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Takk skal du ha, nå er det virkelig ikke lenge igjen! Du skal vel imorgen, så du får ha en kjempefin dag du også!
Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...
Takk, jeg skal ikke før 9. des i Danmark, fortsatt 10 fine dager å glede seg på. Rekker å høre vn2 en del ganger til på stereoen først mao Tenk, de spiller den kanskje akkurat nå..! Billetten er på mange måter verdt pengene lenge før man har vært på konserten, fordi man får ha så utrolig høye forventinger flere måneder i forveien.
Haha kjempefin, världens snyggaste ord!
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Det är en ruggigt bra låt, fick chansen att höra den live på hultsfred 06, men det kändes ändå lite märkligt då, eftersom det var sommar... men fortfarande en mäktig låt!
det är så det ska vara...
Kul att se att så många andra också gillar VinterNoll2! Inte för att jag direkt egentligen trodde jag skulle vara ensam, men ändå...
"Wi Wille ju bara ta en grogg"