Snälla, spela Nihilisten i Oslo på onsdag eller torsdag & eller i Trondheim!
Var på Gbg spelningarna men där var det ju "bara" VinterNoll2.
Tack på förhand!
VinterNoll2
Nihilisten
Snälla, spela Nihilisten i Oslo på onsdag eller torsdag & eller i Trondheim!
Var på Gbg spelningarna men där var det ju "bara" VinterNoll2.
Tack på förhand!
Vinternoll2 är verkligen en grym livelåt... Men Nihilisten, jag fullkomligt avgudar den. Det beror nog rätt mycket på Sandman-referensen.
jag fattar inte varför de slutade spela nihilisten, bara för att två idioter(ni vet vilka) inte gillade den?
Nihilisten, jag blev rätt besviken när dom inte spelade den den 23, jag kände mig helt säker på att dom skulle göra det. vinternoll2 är asbra live, men liksom nihilisten...
Senast redigerat av popnonstop den 2007-11-28 klockan 20:18. Anledning: fult stavfel
one november, spawned a monster in the shape of this child
På skiva är Nihilisten en helt okej låt, men live är den ganska tråkig faktiskt. Vinternoll2 däremot är rätt tråkig på skiva med sjukt bra live.![]()
vi fikk BEGGE! (oslo 30.11.2007)
hæhæ, so long, suckers!!!
Helt klart vinternoll2, det är en grym livelåt! Har ingenting emot om de spelar Nihilisten, det var häftigt att höra den live i Stockholm, men om jag visste att det var på bekostnad av vinternoll2, då skulle jag bli besviken.
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Typiskt, men jag är ju i Trondheim nu så det kan ju kanske bli något i kväll! Vi kanske kan få skummet som dom aldrig använde i Oslo med.
this was so hard!
vinternoll2
ett perfekt substitut
båda är ju b-sidor. Men jag tror fler människor hoppar till vinternoll2:s grymma tempo och jockes sköna stil till den låten. Nihilisten känns lite mer avslagen och dunkel. Men jag gillar båda två skarpt.
i just can´t get enough
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey