En gång för alla, vilken vill ni helst de spelar, VinterNoll2 eller Nihilisten om ni måste välja?
VinterNoll2
Nihilisten
En gång för alla, vilken vill ni helst de spelar, VinterNoll2 eller Nihilisten om ni måste välja?
röstde på vinternoll2 men fan låtarna är gryma båda två![]()
Jag är rädd att man glömmer, glömmer allt
Som vi glömde att vi älskade varandra . .
nihilisten!
Nira K på Spotify: https://open.spotify.com/artist/7kbsJt7rlZXraC2i7HSNoj
Vinternoll2, it's exceptional!
Hade helt klart velat höra Nihilisten...men har dom kanske lagt ner att spela den, det har ju varit Vinternoll2 sedan första spelningen i stockholm...=(
det går över, det går över, det går aldrig över
Bara VinterNoll2.
Let the seasons begin - take the big king down
Nihilisten, helt enkelt bara för att dem nästan aldrig spelar den live skulle va kul och höra denna grymma låt nångång. Fast dem kan ju få spela båda annars =)
VinterNoll2, utan tvekan!
"Wi Wille ju bara ta en grogg"
Vinternoll2 alla gånger!
Har aldrig hört Nihilisten live...men vill ändå ha vn2 när jag är på konsert. Den har ett bra tryck som behövs.
Varför kan man inte få båda...röstade på Vinter noll2, men det skulle vara grymt att få höra Nihilisten för första gången live...
Believe, and you will find your way...
nihilisten!
http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se
har du tänkt på att vi nästan
aldrig lyfter vår blick från
marken mot den svarta rymden
ovanför molnen?
Med tanke på att de var en av de starkaste låtarna de spelade på konserten och att den texten känns mer, så la jag min röst på Vinternoll2.
Dock skulle jag absolut inte bli besviken om de istället valde att spela Nihilisten då jag var där, den är verklig väldigt bra.
Portfolio: www.papercutstudio.tumblr.com
Jag blev lite ledsen att jag inte fick höra Nihilisten (17/11) men Vinternoll2 är inte dum den heller! Jag har hört den live två gånger nu.
Så jag röstar nu på att dom borde spela Nihilisten lite oftare!
Nihilisten
Vad vore jag
Utan dina andetag
vinternoll2 , ja blev så jääävla lycklig när dem spelade den i fredags i lisebergshallen!!
Senast redigerat av Anna.92 den 2007-11-25 klockan 11:25. Anledning: stavade fel