ja de va verkligen hur gött som helst!! Mer sånt!!![]()
ja de va verkligen hur gött som helst!! Mer sånt!!![]()
Jag var i en sådan extas att jag helt missade om Jocke hade på sig de famösa glitterbrallorna på extranumrena. Hade han det?
Har svårt att utse ngn direkt höjdpunkt, allt var ju så UNDERBART. Snarare att jag gick ner lite i varv under "Pojken med...". Gillade verkligen Berlin, älskar basen å trummorna.
Fick verkligen valuta för pengarna: jag har knappt kunnat sova på flera dagar för när jag blundar går allt i repris i mitt huvud å det är knepigt att somna när hjärnan envisas med att köra kent på full volym...
............. låt mig behålla det här, det kan väl jag vara värd............
ensammast i sverige, mannen i den vita hatten var klart bäst... pojken med hålet i handen var också grym
Jag börjar gråta snart, vill spola tillbaka till i Lördags! Det var verkligen WUNDERSCHÖN!
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
det här slog fan till och med tält-kakofonierna gubbar! vi lyckades även få in det otroligt tråkiga musiker-skämtet att skrika "SPELA HOLD THE LINE!" vid ett hyfsat tyst ögonblick, så kvällen var komplett![]()
Jag märkte inte ens att Jocke sjöng fel i Ensammast i Sverige? Haha, braa. Jag gillar det sista han sa innan de gick av scenen; "Kom ihåg att fyra öl alltid är bättre än fem", hahah klockrent xP Men jag gillade Berlin och Max 500, verkligen. Men ifs.. MiVH, magiskt, så är det ju bara![]()
Ge mig en käftsmäll, jag är feg.
sjöng fel? jag hörde inget fel vad jag minns iaf? det enda jag märkte var att han ändrade slutet på verserna för att hinna andas emellan, på skivan överlappar dom ju varandra och så vitt jag vet har jocke bara ett par stämbanden möjlig lösning hade ju varit om marcus tagit över typ på "lätta moln" (den delen i varje vers alltså) eller nåt så jocke kunnat ta ny luft och börja nästa vers.
Men men, jag tänker tillbaks på den 24/11 med ett leende på läpparna, det var magiskt.
Jag kollar just nu på lite bilder från den kvällen, åååh.
Es Was Wunderschön >_>
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost