nån som var på denna underbara konsert?
vad var höjdpunkerna enligt er?
mina var: Saker man ser, Gravitation, Ensammast i sverige och Mannen i den vita hatten.
Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.
Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.
När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.
nån som var på denna underbara konsert?
vad var höjdpunkerna enligt er?
mina var: Saker man ser, Gravitation, Ensammast i sverige och Mannen i den vita hatten.
Jag måste säga att dom "utbytbara" låtarna blev lite höjpunkter... Sen 747 och MIDVH kan ju inte bli fel heller... Ensammast i Sverige var också helt okej live faktiskt, även om jag tycker att LSD var den, av de nya, som höjde sig mest i övergången till live... Men men, jag tycker verkligen det var en superkonsert!! Längtar givetvis redan till kommande konserter...![]()
jo, LSD var också riktigt grym! speciellt när gitarrmanglet började.
Kärleken väntar var också fantastisk.
Ja fast vid det här laget tycker jag det finns mycket bättre alternativ än "kärleken väntar". Det måste nog (enligt mig) varit den konsertens svagaste nummer... (eller man kanske ska säga minst starka, när den i själva verket är riktigt bra men ändå långt ifrån den bästa!?)![]()
nä, jag tycker det var jävligt skönt tryck i den låten:P speciellt i introt när trummorna drog i gång men inget lär slå Mannen i den vita hatten!! det känns som om jag har varit i himlen när jag tänker tillbaka till ögonblicken under den låten:P
Oh ja, visst blev det ganska bra tryck på den... Men de är som du säger, MIDVH är obeskrivligt grym live... Helt fantastisk livelåt!!
Jag var där.
Favoriter : Saker man ser, Vinternoll2, Kärleken väntar, 747, Mannen i den vita hatten, Musik non stop, Vy från ett luftslott & LSD, Någon?
Även Max 500 och Kungen är död var riktigt bra.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Därför som jag inte är så mycke för dom nya låtarna så var höjdpunkterna:
Gravitation,Revolt 3,Saker man ser,Midvh,747,Vinternoll2 dock så var Columbus, och Generation ex(duetten) riktigt lyckad
"Ensammast i Sverige" gjorde sig inte så bra tycker jag,Tyvär.
Men jag säger det "Midvh",vilken underbar livelåt.
Jag skulle kunna höra den om och om och om och om igen
Ville aldrig att det skulle ta slut.
Extas,himmelriket, a kalla det va man vill men underbar är den!
30 maj, 14 juli 2012.
kungen är död är bästa låten på hela turnén.
Nån som vet varför Sami blev förbannad när midvh började?
Verkade som det var nåt fel på gitarren eller pedalerna eller nåt.
midvh, 747, kungen är död, vinternoll2 och elefanter
tror jag
fan allt var ju bra
Det var så sött när jocke sjöngde fel på Ensammast I Sverige!
Sedan kan jag inte peka på en höjdpunkt.
Men tror det var Ensammast I Sverige och Mannen I Den Vita Hatten Extra Verserna!
Jag sjöng med så högt så att rösten sprack!