Själv ska man dit. Hoppas på bra tryck jmfört med Olympen i Lund även om det är ganska svårslaget
Själv ska man dit. Hoppas på bra tryck jmfört med Olympen i Lund även om det är ganska svårslaget
Underbart att dom spelar i Halmstad. Dock skulle dom valt Sannarpshallen då man får bättre ljud där. Sporthallen är liten jämnfört med sannarp, väldigt litet. Hopaps dom lyckas få bra ljud
Är du rädd för spöken? Då borde du inte öppna min spoiler!
--------------------------------------------------------------------------------
jag ska på kent i Halmstad men kan inte ta mig hem. någon som har en bil man skulle kunna få åka med? Jag bor i Göteborg. alt vill jag gärna köpa en biljett till Uddevalla i mars (stå)
hör av er här eller via mejl.
kanske ett + att posta mejlen med?
soldansbarn@hotmail.com
Nu e d riktigt nära... Men finns det några billiga parkeringar där i närheten??? halmstad e ju svindyra med parkeringarna iaf i centrum, typ 12kr timmen eller mer
Avgifterna på parkeringarna gäller oftast bara fram till 18.00 så det är nog inga problem med det.
Det går en buss till Göteborg från eurostop 00.10. Den kan man iof åka med. En liten bit att gå, men det kan man leva med. Nån mer som ev. vill ta denna buss så kan man kanske ha sällskap. Swebus express kostar ca 100spänn för en ungdom. Men då är det nog bättre att boka i förväg så att det är 100 på att man får en plats. Maila gärna isf; oskar_1985(a)hotmail.com.
http://kartor.eniro.se/#&what=map_ad...ad&stq=0&pis=0
Senast redigerat av Oskar R. den 2008-02-18 klockan 19:00.
Senast redigerat av kallt kaffe med socker den 2008-02-18 klockan 19:04.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Jag ska dit, med två söta kompisar. Vi ska bo hos en jättesnäll kille.
Jag tror att han är snäll i alla fall
Det finns ju parkeringar bakom hallen mot sjukhuset till, men de är ofta fulla pga nautilus som ligger jämte. Annars kan man nog stå utanför skatteverket
( lite närmare lilla torg). Det är en liten bit att gå från centrum till sporthallen, men ok om det inte regnar. Stå absolut inte vid bibblan, varken gamla eller nya. Då är du på fel sida om nissan... Kolla eniro!
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Oskar R. vart 17 hittade du det?
men illa som det verkar vara så tror jag att jag hoppar konserten på torsdag
tråkigt men sant. hade inte mer än för något i världen vart där men måste man jobba så måste man.. :/ sen blir det ju p&l och Göteborg OCH Uddevalla nu om en månad typ. allt löser sig så bra just nu. igår var det total panik!
äh jag är nybörjare så jag har ingen större pejl hur allt funkar. sorry.
Det finns inga läktare där eller så?
Kent konserter: 13
Jag är ett forumtroll!
Jocke jag vill ha din röda jacka!
Jag och pappa ska gå det är dags för gubben (40+) att höra lite riktigt musik.
Nu fyllde man visst 100 inlägg ja må han leva ;D
Kent konserter: 13
Jag är ett forumtroll!
Jocke jag vill ha din röda jacka!