Du, det är min uppfattning o inte din? Jag har verkligen försökt o lyssna på dom, jag lyssnar mycket på sån musik annars, alltså techno,house,dance osv men jag klarar inte av det. Låtarna passar inte som sådana remixer helt enkelt, det är som sagt min uppfattning sen att du har en annan är väl din sak
ND 2010!
Synd om mig.
Du e inte lite patologisk eller?
Ser hellre fram emot en tramsplatta med 10 st Papin Jahti-remixar.
Du och jag, Döden <3
Hahaha, de hade varit fint de med... men lite drygt xD
Vi tycker väl alla att det vore trevligt om något nytt B-sida album släpptes. Men själv tror jag inte riktigt att det kommer. Dom flesta "die-hards" har ju dessutom alla låtarna ändå. I stället hoppas jag att Kent efter årets konserter och en välförtjänt vila åker i studio igen om ett års tid för att påbörja åttande albumet som (hoppas jag) kommer våren 2010.
Ska jag vara helt ärlig är jag emot "B-sidor 95-00" och hoppas innerligen inte att de släpper någon ny samling fören de lägger av helt och hållet. Jag hade gärna sett att de väntat med en B-sidesamling och samlat alla b-sidor och remixer tills de inte hade någonting nytt att komma med.
Det hade känts lite mindre... mjölkande.
Hum, var det verkligen värt att citera allt Frippe skrev för att påvisa att du inte tycker om remixerna?
Men vilket som så kan jag hålla med dig, de vanliga låtarna är ju oftast bättre än remixerna men å andra sidan så är de inte till för att lyssna på i samma bemärkelse som "de vanliga låtarna".