en rätt liten och smidig filmkamera på 6 mpx, jag hade en kamera på 6 mpx men belv aldrig tillsagd, det var en tjej-vakt framfö mig så det var nog därför,
hhe juste. typ någon halvtimma innan dom drog igång var det några bredvid mig som skulle ta kort på scenen typ och så var det en vakt som gick förbi, han liksom såhär hukade sig för att hon skulle få en bra bild.. men men, skit i denna tråden, gammal
meningslösa, menigslöösa
man får ju fota med kompakt
dom som sa till mig var tjejer...
jo men,, det är ju lite därför dom är där.. men det är nog ändå liiiiiite skillnad på en liten flicka i 25-årsåldern än en man i 35-årsåldern med värsta feta musklerna och militärbyxor och ser jättearg ut
meningslösa, menigslöösa
Någon som vet hur nära man måste vara scen för att få schyssta bilder med en SonyEricsson k810i mobil? Någon som har några bilder för att få något exempel på kvaliteten? Har ingen kamera och inga pengar att köpa någon för heller![]()
In my life
Why do I give valuable time
To people who don't care if I
Live or die?
eyou:
det är riktigt svårt att få bra bilder, tycker jag.
beror helt på var man står och så, men jag har en k800i, stod långt fram
och bilderna blev inte särskilt bra. anledningarna var att jag använde inte blixt, och det var svårt att hålla mobilen still.
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615
för mig behöver det inte bli dom mest ultimata bilderna,, eller det blir väl roligare och så då, men det blir ju nästan lite mer känsla om dom är liiiite sådär suddiga och lite cp, några iaf... det är ju just såhär minnet man vill ha kvar, om man nu skulle glömma en kentkonsert...
meningslösa, menigslöösa
Ok då hjälper det inte ens med vassa armbågar. Får alltså träna upp ett fotografiskt minne istället...
In my life
Why do I give valuable time
To people who don't care if I
Live or die?