Jag skulle gärna vilja ha bas tabulatur på alla låtar som ligger uppe, att man kunde välja mellan gitarr ackorden och basgångarna. Måste väl finnas fler som skulle vilja ha detta?
i alla fall jag som precis köpt mig en bas
Jag skulle gärna vilja ha bas tabulatur på alla låtar som ligger uppe, att man kunde välja mellan gitarr ackorden och basgångarna. Måste väl finnas fler som skulle vilja ha detta?
i alla fall jag som precis köpt mig en bas
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
jag ska faktiskt köpa en bas och tabba ut så många kentlåtar som möjligt(blir väl de låtarna jag redan har tagit ut op gitarr)
det blir nog efter jul eller nyår.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
ingen aning, har aldrig petad på en bas:P
versen när songen börjar kör dom samma som introt fasst 66699992224444 varannan gång och refrengen är typ efter "skämt" A:22222222444444446666666611111111 å fortsätter så tills melodin i slutet som ja tror går ungefär A:66644442229999444999922222222
haha, OM vi får ackorden:P
men ni kan räkna med en jäkla massa bastabs när jag skaffat en bas ; )
Musik non stop är ju löjligt enkel och snygg
5-0-3-5-7-5-3
Så spelar jag den, vet att martin kör på något annat sätt men det funkar kanon. Spela på A, och D när det behövs.