Hoppas det blir en vinterturné! =P
Hoppas det blir en vinterturné! =P
mimmi heter jag tralalalala
Alltså jag måste verkligen börja göra något. Försöker sälja kentgrejer på Tradera nu också, hjälp! Jag fick ju något jävla jobb men det var så konstigt och provisionsbaserat också så det tackade jag nej till, DAMN. Alltså, slutsatsen = Man kan inte fara till Manchester och resa Sverige runt med Kent... Det går ju bara inte. Panik! Jag måste börja putsa skor eller något...
http://andetag.blogg.se - på liv och död
Jag kommer kanske få ta ledigt 1-2 dagar max, så det kommer bli 100 dagar skolk... men hmm,
Beror ju som sagt på vart dom spelar, men minst 4
jag lägger ut så mycket pengar som behövs, det blir välll några tusen.
Senast redigerat av Rosorochmain den 2007-07-11 klockan 23:46.
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
fler datum! Jag kan typ inte åka på nån av dom som kommit än.
Som jag känner nu blir det sthlm, gbg och lund.
Undrar när fler datum kommer.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Stockholm är givet! (Om jag får biljett vill säga). Sedan kanske det blir Göteborg
Meh!, "What it fells like", det får snöa och vara skitkallt om det är på det viset, ska jag se kent, så ska jagthat's it! de får väl se till så att det inte blir så mycket kö då.
easy peasy!
mimmi heter jag tralalalala
Någon som tänkt gå i Luleå/kiruna/piteå/Umeå om det kommer spelningar där?
Passar på att testa nya forumet.. Nya skivan + en höstturné fick mig att fixa nytt lösenord till forumet på två röda..
Shit vad ni har pengar att plöja ner på att gå på konserter! Jag hade tänkt Helsingfors, Stockholm x 2 och eventuellt någon till om det är på något kul ställe. Tror dessutom att min praktik är precis under turnén och de är väldigt kinkiga med frånvaro. *gulp* Men men, kommer fler tillfällen till praktik. :-P
Åtminstone Helsinki & Stockholm blir det..om jag får tag på biljetter![]()
Det blir Göteborg, Stockholm x 2, Lund och eventuellt Köpenhamn. Och inte OM jag får tag på biljetter, för jag SKA ha tag på biljetter.
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla