Sidan 1 av 6 123456 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 82

Ämne: Followers on tour?

Erfaren medlem sundance_dannes avatar
    Reg.datum
    Sep 2002

Standard Followers on tour?

Hur många här inne har planer på att se kent flera gånger på turnén?
    Eller nöjer sig folk med en?

Hur har det gått? Vilka ska ni se? Har ni biljetter?

Vad lägger folk ner på kent egentligen?
    Senast redigerat av sundance_danne den 2007-08-02 klockan 19:38. Anledning: Jaja.

Erfaren medlem crappers avatar
    Reg.datum
    Jun 2004

Standard

jag funderar på att se dem flera gånger...3000 är väl lagom sunt...

Reg.datum
    Sep 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av crapper Visa inlägg
    Mjovars.
    Beror på ens inkomster och vart i landet man bor (vad det kostar att resa) samt om man kan sova gratis hos kompisar/kentare när man är på konserterna.
    300 kronor med utgångspunkt i skövde kan nog ge en 4-5 konserter när det gäller resor och biljetter.

För min del är Malmö, Köpenhamn och Sthlm de enda säkra, ganska billiga resor och gratis boende.
    Förmodligen blir det göteborg med samt första och sista spelningen på turnén. Sen får jag se om det blir fler nere i skåneland eller om jag tar en i norge eller finland. =)

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Jag skulle vilja se dem flera gånger, men blir det "bara" en gång så är jag nöjd ändå.

Reg.datum
    Sep 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av david_h Visa inlägg
    Jag skulle vilja se dem flera gånger, men blir det "bara" en gång så är jag nöjd ändå.
    En gång är ingen gång.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av crapper Visa inlägg
    hahaha! ska vi ta följe & tälta?
    mimmi heter jag tralalalala

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Jag kommer nog försöka se dom 3 gånger tror jag.
    Man får försöka ha lite distans till det också. Man får inte bli för hängiven...
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Göran Zachrisson

Erfaren medlem crappers avatar
    Reg.datum
    Jun 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av sundance_danne Visa inlägg
    Mjovars.
    Beror på ens inkomster och vart i landet man bor (vad det kostar att resa) samt om man kan sova gratis hos kompisar/kentare när man är på konserterna.
    300 kronor med utgångspunkt i skövde kan nog ge en 4-5 konserter när det gäller resor och biljetter.

För min del är Malmö, Köpenhamn och Sthlm de enda säkra, ganska billiga resor och gratis boende.
    Förmodligen blir det göteborg med samt första och sista spelningen på turnén. Sen får jag se om det blir fler nere i skåneland eller om jag tar en i norge eller finland. =)
    jupp,det är ju inga problem att komma till jönköping eller göteborg från skövde och så slipper man övernattning också(korta resor) än så länge funderar jag bara men jag kommer nog pga min lathet gå på en konsert.

mimmi77: jag är hardcore, sover i sovsäck på öppen gata...

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Sep 2006

Standard

Jag ska försöka se dem så mycket som möjligt, men jag har det lite (mycket) knapert med pengar. >_< I Göteborg ska jag i alla fall se dem, det är säkert, eftersom att jag bor här. Sen tänkte jag i alla fall minst 2 konserter till..

Medlem Pierrens avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Det beror på vart dom spelar som sagt.. Men mitt mål är iaf 2 konserter och jag hoppas att båda är i sthlm alternativt tuna men den chansen är väl liten
    du, du, du gör mig hel

Bilddagboken

Reg.datum
    Sep 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Pierren Visa inlägg
    Det beror på vart dom spelar som sagt.. Men mitt mål är iaf 2 konserter och jag hoppas att båda är i sthlm alternativt tuna men den chansen är väl liten
    Nog mycket troligare med 2 spelningar i sthlm än en spelning i tuna...

Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

3 gånger kanske.. hoppas jag.. jag ska se dom här i Finland och i Sverige.. men jag vill se dom sjukt många gånger så jag hoppas att dom spelar många gånger i Finland. jag ska gå på alla Finlands spelningar.. :P om det blir bara en här i Finland då ska jag se dom en gång här och kanske 2 gånger i Sverige :P

Medlem
    Reg.datum
    Mar 2006

Standard

Jag är lite kluven... Jag såg kent 5 gånger senaste turnén och det var 5 fantastiska upplevelser, men samtidigt 5 snarlika upplevelser. Jag skulle säga att 90% av setlistan kvarstår från spelning till spelning, vilket gör att jag inte riktigt förstår vitsen med att se dem 10 gånger. I höstas var jag nere i Australien och följde Pearl Jam under 6 spelningar (behövde inte resa så mycket dock; 3 i Sydney och 3 i Melbourne). Jag skulle tro att jag under dessa 6 spelningar hörde över 80 olika låtar, har inte räknat riktigt... Det vore fint om kent kunde variera sig på det sättet också. Det kommer ju finnas 7 album att välja låtar ifrån och om setlistan blir alltför statisk kommer många favoriter förbli ospelade...

Medlem ensams avatar
    Reg.datum
    Jan 2003

Standard

Det beror lite på var dom spelar och hur jag jobbar och så där, men minst två gånger hade jag väl tänkt iaf.
    Låt mig behålla det här Det kan väl jag vara värd
    Kom och slå sönder min värld Det är allt jag begär

Reg.datum
    Sep 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Starjar Visa inlägg
    Jag är lite kluven... Jag såg kent 5 gånger senaste turnén och det var 5 fantastiska upplevelser, men samtidigt 5 snarlika upplevelser. Jag skulle säga att 90% av setlistan kvarstår från spelning till spelning, vilket gör att jag inte riktigt förstår vitsen med att se dem 10 gånger. I höstas var jag nere i Australien och följde Pearl Jam under 6 spelningar (behövde inte resa så mycket dock; 3 i Sydney och 3 i Melbourne). Jag skulle tro att jag under dessa 6 spelningar hörde över 80 olika låtar, har inte räknat riktigt... Det vore fint om kent kunde variera sig på det sättet också. Det kommer ju finnas 7 album att välja låtar ifrån och om setlistan blir alltför statisk kommer många favoriter förbli ospelade...
    kent är lata jävlar som inte orkar öva in fler låtar. Dock så känns det som de på turne 19 var ganska duktiga på att variera sig, även om man såklart önskar de varierade sig lite till. Vi får se, vi får se.

Sidan 1 av 6 123456 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •