toppen bra ! hoppas dem får mer saker sen
toppen bra ! hoppas dem får mer saker sen
Henrik, eller någon ansvarig för shopen:
Stämmer lagersaldot för respektive artikel?
De flesta artiklar har 15, några enstaka har 14.
Det verkar lite snålt tilltaget, men kanske fylls på.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
vafan jag tänkte beställa affischer och plektrum men sen när jag skulle betala såg jag att man var tvungen att betala med kort dåligt, sånt har inte jag, inte ens kan man betala med postförskott?? dåligt
Haha, jag köpte trumstockarna, stålnyckelringen och nyckelbandet på konserten i sthlm förut, men kanske nåt jag behöver sen... ^^
Jo jag köpte lite saker. Köpte en hel del i november, men beställde tröjan med limegrönt tryck, reflex (praktiskt) och plektrum (har iofs redan ett som jag fått av Joakim i egen hög person ), men kommer till användning, gillade tjockleken.
Lite småfult att priserna visas exklusive moms som standard dock.
Såg att det var exkl. moms på sakerna, vilket gör priserna till samma på turnén (plus att hantering och frakt tillkommer). Jag missade att köpa affischer på Annexet. Men jag kan lika gärna köpa dom i Sporthallen i februari.
Har man ingen möjlighet att gå på spelning och köpa sakerna så är det utmärkt och även om man blir sugen på något extra i efterhand.
Vaknar staden långsamt och jag är full igen.
när jag skulle skicka min order kom det upp vääääärste feta ERROR sidan... ni har nog sett sådana, en stor ljusgul ruta, lite text i rött och lti ei mörkrött och så.. wiiiierd
meningslösa, menigslöösa
vad har man för användernamn? har man sitt förnamn eller????
meningslösa, menigslöösa
Perfekt men lite synd att det bara finns kortbetalning /:
Jag är rädd att man glömmer, glömmer allt
Som vi glömde att vi älskade varandra . .