Har just beställt mig en T-shirt med bladmotivet.Jag fick ju inte den i gbg då den var slut..Hoppas nu bara att lagerstatus stämmer på deras sida för isåfall så får jag min t-shirt i slutet på nästa vecka.
Hoppas
Har just beställt mig en T-shirt med bladmotivet.Jag fick ju inte den i gbg då den var slut..Hoppas nu bara att lagerstatus stämmer på deras sida för isåfall så får jag min t-shirt i slutet på nästa vecka.
Hoppas
30 maj, 14 juli 2012.
funderar på vilka tröjor jag ska köpa, en bladtröja tror jag och så tecknen och den med limegröna trycket låter det bra?
då hooooppas jag på mina grejor senast på fredag, men eftersom det är jag så kommer den la om typ 3 månader.... :/
meningslösa, menigslöösa
Det är väl bäst att fråga här antar jag. Hur är det med storlekarna? Är de större eller mindre än "normalt", eller är de rent av normala? Så att jag får en som passar om jag beställer m t.ex.
snälla, kan någon ansvarig göra det möjligt att handla med postförskott?
nu kommer alltså hotstuff bara få sälja det som dom andra butikerna säljer?
Jag har inte heller kort
nejfan blir till att fara till banken och fixa visakort snarast för min del
Jag är rädd att man glömmer, glömmer allt
Som vi glömde att vi älskade varandra . .
I ordered the drumsticks and the nyckelband
the first day of the webstore launch
(I was perhaps the 2nd person to place an order since
that time all items were at 15 available quantity
except the 2 silicons)
Since then I only received the order confirmation email and nothing else.
Not even a dispatch notification not a reply on an email I sent
asking if the posters are being sent in a tube and why the estimate arrival time of international orders is 4-6 weeks.
Any of you guys have any news?
ett perfekt substitut
Jag ringde till "Björk & Carlsson" igår,då jag trodde att min tröja skulle komma.
Hon sa att dom har fått så många beställningar så att dom har inte hunnit skicka iväg några än men i början av nästa vecka ska dom första utskicken börja.
30 maj, 14 juli 2012.
Någon som vet om lagret fylls på SNART... (haha)
Affischerna är slut och jag vill ju ha dom
Senast redigerat av JoakimArringer den 2008-01-13 klockan 22:06.
Jag är rädd att man glömmer, glömmer allt
Som vi glömde att vi älskade varandra . .