En får gratulera, även om det knappast kom som en överraskning ; )
/Daniel
En får gratulera, även om det knappast kom som en överraskning ; )
/Daniel
Jag var jättterädd att Kent inte skulle vinna,vet inte vad jag hade gjort om det hade blivit typ the ark... men som tur var vann dom och jag behöver inte tänka ut vad jag ska göra
Grattis Kent!
Så ökar vi igen
Jag är fartblind,kriminell
Du är Aktuell du bränns
Grattis Kent
Martin Roos på P3 Guld:
http://www.youtube.com/watch?v=F2zhmez1q2c
Man får allt ta å gratulera, fast om dom inte hade vunnit någonting så skulle jag blivit väldigt fundersam...
frågg: Tack så mycket!
GRATTIS!! Blev så glad när dom vann att ja hoppade och skrek o soffan .. men blev lite besviken att dom inte va där ... Men Roos va as cool!!
Timo va jätte fin i sina kläder! Och Shout Out Louds va skit bra dom med
Grattis kent.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Jag tycker bara det är löjligt att betona Kents trogna fans hela tiden. Det är inte så konstigt att Kent får fler röster från folket än t.ex. Salem al Fakir när de sålt tre gånger fler plattor. Det är inte bara hardcorefans som röstar på bandet, de som gillar skivan gör det.
Det är mkt tack vare stora fans kretsen ! Jo! finns många hardcore fanns som inte ens snackar på forumet som ja vet absolute inte sätta sin fot här !
Eftersom ca 20% av de som går på kents konseter ser fler än en kan alla texter och liknande så måste det ses som ganska unikt. Eftersom ingen annan artist har i närhten. Det närmaste man kan likna oss (vi "fanatiska" fans) är fotbollssupportrar som åkter land och rike runt för att följa "sitt" lag. Lite som vissa av oss gör med Kent.
Sen är det klart att det är "medelsvensson" som också röstar och går på konserter. Men nog har Kent mer fanatiska fans än de flesta.
Andra artister som har många "fanatiska" fans är Håkan Hellström, The ark (konstigt nog) och diverse idol "atrister" måns darin e.t.c. eller de är i alla fall vana att rösta när det gäller tvtävlingar.
Så eftersom de andra inte kommer i närheten får "vi" ses som fanatiska.
Kent konserter: 13
Jag är ett forumtroll!
Jocke jag vill ha din röda jacka!