Nu ska jag inte jämföra mig med Joakim, men det är ju som han säger: det är när de som hatar kent inte kan låta bli att erkänna att det är bra musik som man har kommit någonvart. Samma med politik, det är inte lika kul att få medhåll av de som tycker som man själv som det är att få någon som inte alls gör det att tänka om. Det är stort, då blir man glad![]()
http://foto.stilren.se - portfolio
Förstår vad du menar. Nu har jag aldrig någonsin legat på diametralt motsatt sida, absolut inte (!), men du har verkligen fått mig att tänka till kring de rättighetsdefinitioner som ter sig så självklara. Du är en pliktetiker rakt igenom och den filosofiska inriktningen har alltid tilltalat mig, du har visat hur den bör omsättas i praktiken. Jag måste dock erkänna att jag fortfarande greppar efter halmstrån ibland, samtidigt som jag faktiskt inte är överens med dig gällande t.ex. äganderätten av mark, miljöpolitik samt djurskydd. Men men, det här är en kram-tråd.![]()
För att vara tjock är jag otroligt mjuk. Men just det, det är ingen motsägelse. FAN OCKSÅ!![]()
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\