Kram till alla goa personer här pâ forumet. <3 Jag önskar att jag hade mer tid att hänga här. Jag saknar dom gamla tiderna.
tar åt mig...tackar å bockar. (sambo tycker du är snyggast på forumet ^^)
och nu blir de en jävlarimig stor gruppkram:
Rasmus(för han överraskar mig så ofta och gör mig på bra humör med i prinicp varje inlägg han skriver), Hulda(för att hon är så mycket mer än hulda, hon är varm, rolig, stark, kärleksfull och framförallt snäll), Stenkula(han är forumets tänkare/lurifax, kommer alltid förknippa honom med: vem vet mest), Linus(är i en ny fas nu och jag hoppas han gör det bästa av den) Rebecka(hon är den röda tråden på det här forumet..allt som händer går genom rebecka. ps väntar fortarande på ett riktigt kort) Sofia (hennes nya liv gör mig på så bra humör), Snö (för jag fattar fortfarande inte 1/10 del av vad hon skriver men gillar henne skarpt), Tobbe (för om inte både han å jag hade våra livskärlekar...du är en av de bästa här), Frågg (kommentar egentligen överflödig...men jag vet first hand att han är så bra...på riktigt), Utomjording (för att jag delar 95% av hans åsikter om saker typ nästan alltid, han är forumets egna stjärnskådare), Grävlingen (ser inte så mycket inlägg av henne längre..när burka försvann so did she...kom tillbaka..du är saknad)Jago(tillhör den intelligenta överklassen här men ändå hjärtat på rätta stället, du är den jag är mest nyfiken på...fortfarande)Mh(det är ju bara så att även om han är hård..så för er som inte förstått det så är magnus Den snyggaste och Den roligaste här...de här forumet vore inget forum utan mh)
Senast redigerat av tigertindra den 2010-05-10 klockan 12:14.
Tindrakram![]()
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
one november, spawned a monster in the shape of this child
Kram till mig själv för att jag är så bra![]()
Du och jag ☠
Det är inte lätt att hitta bland dina kramar tigertindra men tack så mycket. Mitt liv gör mig glad också![]()
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
En blyg kram till marcus (kallt kaffe med socker) för att han orkade och tog sig tid att läsa igenom min novell![]()
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Snälla Jonna, och hennes fina flickvän!
inget.
rasmus och lady velvet