Dagens kram får Marcus! Imorgon är det lite roligare!![]()
Kram till Havsänglar som bara blir inlåst i hissar hela tiden. Och utelåst från tvättstugan. Och massa andra roliga och fantastiska saker ):
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Du har missuppfattat det där Sandra. Man ska inte åka extra mycket hiss och skaffa sig minimal tvättid. Kram och bättre lycka nästa gång! (:
Tack och kram tillbaka! Roligare vet jag inte, men iaf en ny dag. Bokreastart, förvisso (:
Senast redigerat av kallt kaffe med socker den 2010-02-24 klockan 18:31.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
kram till mig själv.
så länge fötterna bär, så länge lungorna kan.
Men nää, det hade inte med kort tvättid att göra! Min platta fungerade när jag skulle in första gången, men sen slutade den fungera och det stod att jag inte hade bokat något pass, fastän jag redan hade igång en tvätt inne i tvättstugan, haha ): Men tack! Kram tillbaka.
Nej, inte klantig, jag har OTUR ): Det är bara det att jag har otur ganska ofta med ganska mycket, verkar det som. Men KRAM på dig, va (:
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
haha idag får faktiskt min livmoder en kram för den gör så himla ont(hatar den här tiden i månaden)
Aino, rebecka, svante, hulda och j.berg.
sen en till alla som känner att de vill ha en.
så länge fötterna bär, så länge lungorna kan.
Tack och kram tillbaka, Josefine! : )
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Jag kramar alla som känner att de behöver en.
Utan tvivel är man inte riktigt klok