Joel får en kram. Bästa!
Joel får en kram. Bästa!
Kram till mig själv som varit sjukt duktig.
Fyra reflektionsuppgifter skrivna på dryga 1½ vecka samt reflektionsmöten och övrigt pluggande, bra jobbat Ida!![]()
till min blivande sambo!
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
En stor kram till min bror! Du gör skåne stolt även i Flen <3
When you can live forever, what do you live for?
Jag vill ge en kram till min lillasyster som fyller år idag.
Hennes födelsedag förstördes av att hon blev tvungen att hastigt avliva sin katt.
Jag försökte att undvika alla klyschor som finns när sånt här händer och sa istället att hon skulle försöka ha så roligt hon kunde nu ikväll, de sista timmarna på hennes födelsedag. Sörja sin katt kommer hon givetvis göra ett bra tag framöver men hon fyller ju bara år en gång om året. Så, då hoppas jag hon kan slappna av och försöka ha roligt ikväll så får hon vara ledsen och sörja från och med i morgon.
..Oj, det här blev långt.
Kram igen syster.
Jag skriver texter.
Dom kan du finna här:
https://www.poeter.se/Medlem?author_id=22950
Jag har släppt två st. böcker.
Ex Animo är den senaste och den innehåller hälften engelska och hälften svenska egenskrivna texter.
Vill du köpa ett ex så skicka ett meddelande.
Kram på Anna!
Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.
moongirl, som inte har haft någon bra dag och kväll.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
jag kramar mig själv. det känns som man gör det för sällan, det är så många krav och borden och för lite kramar i mitt förhållande med mig själv!
Tack hulda!
och en stor en till automatvapen. du är tamejfan en av de finaste människorna. kram kram!
Signatur.