Ämne: Dagens kram

Erfaren medlem sundance_dannes avatar
    Reg.datum
    Sep 2002

Standard

kramkalas på mica och nina
    Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.

Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake

Standard

Citat Ursprungligen postat av Automatvapen Visa inlägg
    Varför tror du att jag har honom som min allra allra allra bästa och närmaste vän för? Jävligt synd att han ska vara i Karlstad bara.
    Men en kram till Bravorion iaf bara för att han kan hantera livet där borta utan ständig tillgång till gänget.
    alltså...han är ju i princip aldrig ensam i karlstad. de är nog inte så illa som du tror. han har massa vänner som han hänger me hela tiden å som göder honom å bäddar soffan. han är väl omhändertagen och älskad av sitt gäng i karlstad.

MEN ingen av dom är ju ens i närheten av att vara en stoffe. han hade behövt dagliga doser av dig å du av honom...

och ja...varför tror vi att han är din allra allra bästa å närmaste vän?

om de är någon som ska ge honom en "kärleksförklaring" i kärlekstråden så är det du och jag tycker du ska göra det nu....han behöver det.

bring it

och för att inte vara helt o-t så går min kram till linus...

han har fått mig att skratta mycket de senaste dagarna...you crazy you.

alla skulle behöva en vän som linus....

Erfaren medlem Bravorions avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av tigertindra Visa inlägg
    alltså...han är ju i princip aldrig ensam i karlstad. de är nog inte så illa som du tror. han har massa vänner som han hänger me hela tiden å som göder honom å bäddar soffan. han är väl omhändertagen och älskad av sitt gäng i karlstad.

MEN ingen av dom är ju ens i närheten av att vara en stoffe. han hade behövt dagliga doser av dig å du av honom...

om de är någon som ska ge honom en "kärleksförklaring" i kärlekstråden så är det du och jag tycker du ska göra det nu....han behöver det.

bring it

och för att inte vara helt o-t så går min kram till linus...

han har fått mig att skratta mycket de senaste dagarna...you crazy you.

alla skulle behöva en vän som linus....
    Jag blir så bortskämd med er.
    "It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius

Erfaren medlem Automatvapens avatar
    Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Gänget är inte vilka som helst och Linus vet vad jag tycker om honom. Jag outar det bara inte helt offentligt hela tiden.
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!

Portfolio:http://www.berntsten.se/

Reg.datum
    May 2004

Standard

Gänget är inte vilka som helst och Linus vet vad jag tycker om honom. Jag outar det bara inte helt offentligt hela tiden.
    synd...även män behöver få en offentlig kärleksförklaring då och då utan att snoppen är inblandad

Erfaren medlem Bravorions avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

synd...även män behöver få en offentlig kärleksförklaring då och då utan att snoppen är inblandad
    Snopp bör iofs alltid vara inblandad när Stoffe gör något mot mig. :3

I övrigt ser jag ingen poäng med denna debatt?
    "It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius

Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Vart vill du komma? Du känner mig inte och har aldrig träffat mig men ändå är du jävligt bra på att dra slutsatser om allt och alla.
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

Reg.datum
    May 2004

Standard

Vart vill du komma? Du känner mig inte och har aldrig träffat mig men ändå är du jävligt bra på att dra slutsatser om allt och alla.
    Jag vill inte komma någonstans. Det enda jag säger är att om någon ska ge Linus en kärleksförklaring på det här forumet så är de ju DU... Linus allra bästaste å närmaste vän. Och jag tänkte att iochmed att du kan kritisera hans sämsta sidor här på forumet ala 1/2 sida så kanske du även skulle klara av att lyfta fram hans bästa sidor även "offentligt" men av det inlägg så förstår jag att så inte är fallet. Och de är LUGNT. Du ger honom säkert massa love via andra kanaler...
    Det var det enda jag "ville komma" med.

Ibland behöver en del kentare här lindas in i plåster

Dagens å nattens kram går till: Linus.

Och jag hoppas du får riktigt roliga och omhändertagande 11 dagar av bästisen å de äkta gänget kör försiktigt!!!!!

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Bra där! Du får en kram för det.
    "Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"

Erfaren medlem Oktjabrjs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Automatvapen & david_h
    sitting in a tree.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Jag vill inte komma någonstans. Det enda jag säger är att om någon ska ge Linus en kärleksförklaring på det här forumet så är de ju DU... Linus allra bästaste å närmaste vän. Och jag tänkte att iochmed att du kan kritisera hans sämsta sidor här på forumet ala 1/2 sida så kanske du även skulle klara av att lyfta fram hans bästa sidor även "offentligt" men av det inlägg så förstår jag att så inte är fallet. Och de är LUGNT. Du ger honom säkert massa love via andra kanaler...
    Det var det enda jag "ville komma" med.

Ibland behöver en del kentare här lindas in i plåster

Dagens å nattens kram går till: Linus.

Och jag hoppas du får riktigt roliga och omhändertagande 11 dagar av bästisen å de äkta gänget kör försiktigt!!!!!
    Det här inlägget bekräftar mitt tidigare.

Erfaren medlem Oktjabrjs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Men då är frågan: när hon bekräftar ditt inlägg, bekräftar hon inte dig som person också? : )
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Erfaren medlem -hulda-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Men Christ, vad tjafsar ni om? Alla som känner Bravorion älskar honom för att han verkar vara en underbar person. Det är nog ingen som inte fattar det. Ni behöver väl liksom inte bli osams för den sakens skull.
    and goddamn, I don't seem to have learned
    that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)

& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
    varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod

Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av -hulda- Visa inlägg
    Men Christ, vad tjafsar ni om? Alla som känner Bravorion älskar honom för att han verkar vara en underbar person. Det är nog ingen som inte fattar det. Ni behöver väl liksom inte bli osams för den sakens skull.
    Jag är förbannad över hennes sätt att ranta ner på mig och påstå att jag är en dålig person och påstå saker som inte är sant (som vanligt).

Reg.datum
    May 2004

Standard

Du påminner så otroligt mycket om mig när ja själv var 23 skyttar är inte så förlåtande människor i ung ålder. Om de är nåt annat som du vill komma med eller diskutera så är de ju bättre du skickar pm till mig. Så slipper vi skapa drama å vara o-t här.

Å ja är avundsjuk på dig de närmaste dagarna... Mycket avundsjuk. Krama han från mig... Hårt å länge...

Å kram till Rasmus å hans spännande liv

Å kram till alla andra som känner kärlek.

Sidan 426 av 503 FörstaFörsta ... 326376416417418419420421422423424425426427428429430431432433434435436476 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •