Finns det ingen som vill kramas? För det kunde jag tänka mig.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Eric ger dagens kram till Jimmie Åkesson för att han inte får komma til Nobelfesten.
Johan ger dagens kram till Eric för att han orkar umgås med mig och vinet.
Hulda får en kram av Johan och Eric och vinet.
Ger alla härliga forumiter en varm helgkram!![]()
Jag har skyhöga krav och det här är lagom
kram till david_h, han verkar behöva en!
Whatever you do now, the world still turns.
Tack detsamma!
Tack detsamma! (du har pm)
Passar på att krama David också! Han som behöver det! Och Rebecka för att hon alltid är Rebecka! Och utomjording för att han aldrig missförstår. Och Myrpou för att han är så underbart rolig. Och kkms för att jag saknar honom på forumet.
Någon mer? Ja självklart, men man får väl återkomma....
Jag har skyhöga krav och det här är lagom
Kram löftet!
David kan alltid få en kram!
inget.
Jag tycker att man borde ge sig själv minst en kram per dag för det förtjänar man. Man orkar ta sig upp ur sängen 8, trots att man somnat 4 den sömnlösa natten innan pga alla dessa tankar som snurrar, man orkar ta itu med alla bekymmer och problem som man möter under dagen. man står ibland vid sidan om och bara lyssnar för att verkligheten kan vara riktigt hård mot en, och man vill ju inte alltid delta så ibland är det enklast att ta tillbaka ett steg och gömma sig. Men det jobbigaste och svåraste är nog att ligga i sängen på slutet av dan, igen, och inse att det inte spelar någon roll om dagen har varit rolig , händelserik, lärorik, omgiven av nära och kära, i slutet av dan är man alltid lika tom och så ensam som det bara går.
Kram till mig själv
Jag kramar okQ8 för kramar är mer än bara en kram för själen.