Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
Tack. Det behövs nu. Kram tillbaka lilla Dödgrävling.
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
Isse får dagens kram eftersom det nästan är på pricken två år sedan hon lät mig bo hemma hos henne. Om jag inte minns fel är det två år i morgon, och det är ju himlans fint! Kommer fortfarande ihåg när hon kom och mötte mig på tågstationen och vi spatserade hem genom Eskilstuna. Bara så genomsnällt. Så: KRAM (:
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Vad glad jag blir Sandra. Det var så roligt att ha dig som inneboende. Ska vi ta en fika nån dag om jag ska till Stockholm? Kan förvarna om jag ska dit
Kram tillbaks!
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Här kommer världens största björnkram från lilla spensliga mig till Hulda (läste gnälltråden, hoppas det inte är försent).
Och K. Engdahl kan få del av den stora björnkramen också, när jag är i farten![]()
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Sofia får en grattiskram för jobbet.
Mica får en grattiskram för hon vet vad.
Glada för er skull!
Och Nina får en kram för att hon behöver det, seså, det löser sig.![]()
Dagens kram ger jag till bästaste flickvännen :3
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Jag skickar kramar till den som kanske saknat mig och till alla som behöver en. Och kanske till alla de bara gillar lite att bli kramade!![]()
Jag har skyhöga krav och det här är lagom