Kram till Jånna Påp!
Kram till Jånna Påp!
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
Då kramar jag alla som äger en lusekofta!![]()
Isåfall delar jag gladeligen ut 4 920 300 (som är antalet invånare i Norge enligt Wikipedia) kramar![]()
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
tack å stor kram direkt tillbaka till dig igen...du sliter arslet av dig gumman. får ångest av dina sms
tacktack (har ja varit borta? de kanske ja har. har inte koll på hur långt de går mellan gångerna. ^^ varit en intensiv å rolig sommar. sällskap non stopp i 1 månad typ)
stor kram tillbaka till dig också. hoppas frankrike va trevligt
åså tycker jag alla som orkar/kan tar å ger bravorion en stor större störst bamsekram idag. han behöver det.
stor stor stooooooooooooooooooooooooooooooooor kram från mig å hoppas många följer upp den
Jag har skyhöga krav och det här är lagom
Hulda... För hon e så jäkla stark å sen är hon världens finaste, snällaste å goaste (ja har smakat... Tänk Österlens allra sötaste cider utan socker. Helt äkta och ändå ljuvlig. Tänk 3 dagar mörat å vindränkt älgkött å vitlöks doftande potatisgratäng samt sallad med det perfekta krispet. Tänk Kuba cigarr med whiskey lagras på Ekfat i 100 år. Tänk egyptisk bomull i dina trosor å fladdrande mörka ögonfransar och någon som viskar: ti amo... Tänk vrål orgasm med partner och 10.000 fladdrande fjärilar mot en stjärnbeströdd perfekt himmel... Då är ni ungefär halvvägs till hur gott/hur go miss Hulda e)
Å Linus.... Av alla jag jag någonsin lärt känna så har du en förmåga att säga de allra bästa och roligaste sakerna vid de mest perfekta tillfällena. Love you for it![]()