kommer det ingen video och ingen b-sida är det ju ingen idé att det blir en singeln, utan bara en radio-promo
kommer det ingen video och ingen b-sida är det ju ingen idé att det blir en singeln, utan bara en radio-promo
meningslösa, menigslöösa
Nej, det verkar lite meningslöst om den inte kommer ut som "riktig" singel med unik B-sida (och remix om man ska följa tidigare singlar till TTS). Skulle vara lite kul om de släppte en till singel, men som jag sagt tidigare spelar det väl ingen större roll vilken A-sidan blir, bara det är en bra B-sida?
Med tanke på att jag tycker att Generation X är en underbart bra låt, så kommer de troligtvis INTE att släppa den som singel. Kent har för vana att släppa de låtar som jag tycker är svagast på skivorna som singlar. visst finns det undantag (Gravitatation, 747, Kevlarsjäl) med ändå...
Inte för att jag på något sätt säger att det inte skulle vara Generation X som är nästa singel, men jag tror nog inte du ska tro allt de säger på radio. Har hört många rykten om singlar från både Kent och andra artister, som sen inte visat sig varit sanna. Men men... Den som lever får se...
Kan du några fler runda ord att imponera med?
Jag tror nästa singeln blir en dubbelsingel liksom FF/Vinternoll2. Kanske Våga vara rädd med
en ny låt. Men tyvärr inte ett duett (Generation Ex).
hoppas att det kommer en b-sida i varje fall.
men man kan inte vara säker.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Så då har henrik äntligen skrivit om singeln, vad var det jag sa? såklart den kom haha, här står det om singeln:
http://forumet.kent.nu/showthread.ph...292#post225292
Du och jag ☠
Ska bli intressant att få höra remixen trodde det skulle bli berlin eftersom den är 2a bra och spelades på konserten. undrar hur den nya bsidan är :O
Du och jag ☠
Hörde äntligen generation ex på tracks för första gången :P innan tracks började hörde jag vy från ett luftslott.
(hörde den igår på trackslistan)
Du och jag ☠
Singeln ute: Vad tyckte ni? Var bsidan och remixen bra? :P
Du och jag ☠