10 burkar i en systembolagspåse renderar ALLTID att en burkjävel glider ur påsen å rullar iväg på hela bussen.
Senast redigerat av Clive_Burrs_granne den 2008-03-26 klockan 15:11. Anledning: stafvel
Jag har för många kort, så det blir svårt att stänga min korthållare.
Ica maxi i västra hamnen är snåla.
Från affären på toftanäs får man ibland en rabattgrej på 50 spänn om man handlar för 300.
Men affären i västra hamnen, de ska fanimej inte ge mer än 25 spänn, och detta om man handlar för 400.
When you can live forever, what do you live for?
jag har en gigantisk hög av en-kronor men vet/orkar aldrig göra något åt det
Det är grymt jobbigt om låtarna på ett album i iPoden ligger i lite fel ordning. Jag kan inte lyssna på skivan då, men jag är kanske lite väl extrem...![]()
Det är hemskt när man inte fixat omslag så det inte syns något... då mår jag dåligt![]()
Både Isola, Hagnesta hill och Du & jag döden ligger i fel ordning i min iPod. Extremt irriterande.
Ja, usch. Men jag kan inte ta bilder från google, när jag vänsterklickar kommer det upp en ruta och när jag trycker ner den så stängs internet ner.
Så det är mitt I-landsproblem: Jag kan inte ta bilder från google (inte vänsterklicka överhuvudtaget).
Det är jobbigt när man har så mycket bra musik att iPoden blir full och man måste rensa.