Japanphoto har inte öppet på söndagar
Japanphoto har inte öppet på söndagar
When you can live forever, what do you live for?
åwh, jag vill inte äta mat sen
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Jag brukar vakna av mig själv varje morgon vid sextiden men nu så blir det ju sjutiden så jag måste börja ställa väckarklockan igen.. jobbigt
Jag är trött, har sovit för länge.
Ni har lärt mig allt jag kan
om att hålla ryggen fri
Jag vet inte om jag ska lyssna på kent eller depeche mode, åååååh vilket prooobleeeeem!!!!!!
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
jag är så inihelvete trött på att lyfta å bära saker just nu...avslutade med ett kukflipperspel på 140 kilo...hur fan lyckades jag en gång i tiden bänka 80/90 kilo...det är för mig ett mysterium...hade fan inget blod i fingrarna..tappade känslan å höll på att tappa flippret.
2 dagar dubbel-flytt och har 2 dagar kvar...avslutade med 4 timmars bilfärd och bära ett äckel-flipper vid 22 tiden...fy fan..missade på morgonen igår att det övergått till sommartid...så mackan jag plockat ut från fysen fick jag lägga in igen..så fattigt...fick åka å hämta bilen å 20 minuter senare började vi bära skit från vinden..
nähä...dags å sätta igång igen...bajsbajs
å bråkat med viasat..de är ju idioter...
åså har jag mens....
Rent generellt kan man väl säga att vi har många lyxproblem just därför att vi gör oss beroende av lyx, i.e. relativt onödiga prylar som helst ska fungera. Tänk om vi kunde fylla våra liv med kärlek och mänskliga relationer i stället för produkter ... ;-)
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Min lunch idag var inge god![]()
In my life
Why do I give valuable time
To people who don't care if I
Live or die?
mina placebo-låtar hoppar och har sig när dom spelas
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
hatar att trean har börjat ha tre reklamer i entimmesprogram
jag vill sjunga med i stoppa mig juni men kan inte välja om jag ska sjunga med i det jocke sjunger, eller det markus sjunger i bakgrunden. hahaha.