Svante Thuresson sjöng Columbus i programmet "Sverige!".
http://svtplay.se/t/102887/sverige_
23:50 min in i klippet.
Svante Thuresson sjöng Columbus i programmet "Sverige!".
http://svtplay.se/t/102887/sverige_
23:50 min in i klippet.
"Ingenting Någonsin" spelades i bakgrunden av inslaget om kent på "NittiLeaks"!
"Kärlek är som en blomma, även den vackraste dör"
"Om du var här" spelades precis i NittiLeaks!
"Kärlek är som en blomma, även den vackraste dör"
Sverige i webbsändningen från Allsång på Skansen, akustiskt med Måns o Danny. Tyvärr kunde inte Danny texten ordentligt
Ingen på vägarna
bara döda grävlingar
Kärleken väntar spelades på radio när jag var hos tandläkaren i veckan. Fick i alla fall något trevligare att tänka på!
Jag har skyhöga krav och det här är lagom
Jag kollade inte, men gissade på förhand att det var "Sverige" som skulle sjungas. Föga överraskande. Du har så rätt: det är alltid någon av de två låtarna som görs under olika tv-evenemang!
Jag kan erinra mig:
Dansbandskampen (ett eller flera band har tolkat "Utan dina andetag"), Kronprinsessbröllopet (Lisa Nilsson sjöng "Utan dina andetag"), Melodifestivalen 2010(?) ("Sverige" sjöngs av Hudikteatern i en mellanakt), Tolvslaget på Skansen 2010-11 (Tommy Körberg och Sarah Dawn Finer sjöng - "Sverige")... Det börjar bli tjatigt!
Skisser för sommarn spelas tämligen ofta just nu i den konsumbutik jag jobbar.
Häromkvällen i finsk tv en dokumentär om Ruisrock, år för år. Kent var med, Kärleken väntar spelades live från ?, missade lite vilket år det var, men tidigt 2000-tal. Följande dag, i finlandssvenska radions version av sommarpratarna, samma låt
Ingen på vägarna
bara döda grävlingar
Idag på jobbet förgylldes tillvaron något oerhört när Pärlor spelades på radio.
I boken Varför gråter inte Emma? Står ref. till ingenting med som en inskannanad anteckning som utgör bevis i ett dubbelmord på två små barn.Kändes olustigt eftersom att boken är en sann händelse, Arbogamorde-08
Såg om Big Brother 2006 här om dagen och då spelade dem introt ur Palace & Main. Vilket var väldigt fint.
under min tidningsrunda runt 6tiden imorse spelades skisser för sommaren på p4