Kommer ihåg en sådan här tråd på gamla forumet. Så slipper man trådar i stil med "Jag hörde FF på radion i morse!!!"
Hört eller sett något av Kent i radio eller TV? Skriv om det här!
Kommer ihåg en sådan här tråd på gamla forumet. Så slipper man trådar i stil med "Jag hörde FF på radion i morse!!!"
Hört eller sett något av Kent i radio eller TV? Skriv om det här!
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
MIDVH spelades i popnonstop i p3 i lördagsmorse.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Som Vatten spelades på nyheterna när det hade regnat mycket.
På något tvprogram för ganska längesedan, en månad eller så, så satte några på Sverige och sedan tog de texthäftet och sjöng med. :* Då blev jag glad.
Sen så visade de bild på både Kent och Lisa Miskovsky i Kaksi/två. Ellervaddetnuheter...
Gravitation var med som bakgrund på nått program på 2:an för ett tag sen...
Jag har sett ganska många gånger på typ nyhetsprogram eller på reklamer och så, så har dom med kentlåtar (oftast typ Sundance kid eller Dom andra) men dom tonar alltid ut musiken precis när han ska börja sjunga, väldigt irriterande faktiskt.
Det ligger tomhylsor i parken
Våra fötter är en meter
över marken
häromveckan tidigt på morgonen satt jag i bilen på väg till jobbet, pappa skjutsade mig. solen var på väg att gå upp så det var så där underbart behagligt och så började dom spela Kent - Sverige på radion, då blev det hela fullständigt.
FF på nån radiokanal för typ en minut sen.
one november, spawned a monster in the shape of this child
För snart 2 veckor sedan så spelade dom "Ingenting någonsin" på Radiosporten på P4..snacka om att bli förvånad.
Låt mig behålla det här Det kan väl jag vara värd
Kom och slå sönder min värld Det är allt jag begär
Snyggt jobbat "Tobbe"!
Önska den i Pop Non Stop idag...! (P3 11.48)
Limhamnfältsmagi...
Vi får nästan ha lite "önske-terror" på radiokanalerna nu fram till konserterna
tre kentlåtar i morronpasset, visserligen bara en halv minut av varje men dom som försvann, frank och gravitation
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"