I typ förrgårkväll( kring 1 på natten) satt jag och bläddrade mellan kanalerna och precis när jag klickar över till MTV så börjar Ingenting på partymode eller vad det heter..
I typ förrgårkväll( kring 1 på natten) satt jag och bläddrade mellan kanalerna och precis när jag klickar över till MTV så börjar Ingenting på partymode eller vad det heter..
Det ligger tomhylsor i parken
Våra fötter är en meter
över marken
I dag så fick jag och min kompis i praouppgift att stå i färgförrådet och rensa, sortera och skriva upp alla olika sorters färger, när vi stått där i typ två-tre timmar och bara fått höra skitmusik och så kommer Ingenting som en räddning!! Som tur var så var det inga arbetare där så jag kunde sjunga så högt och falskt jag ville .
Våra fötter är en meter
över marken
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
P3 kör lite blandat från skivan. Just nu Columbus i Morgonpasset. Mmmmmmmm
I måndags körde de Berlin. Mmmmmmmm
jag har ett kontrakt med Gud, så jag gör som jag vill
Nu önskar ett stort kent fan (forumist?) Stenbrott på morgonpasset i P3
Ge mig en käftsmäll jag är feg...
Kul förresten att höra Stenbrott, det var ett tag sen...tack Jonas? eller vad önskaren hette!
jag lyssnar....via webbradio, tror att jag hör allting omkring 40 sekunder senare än alla ni andra med antenner...
Alla har vi fastnat hos nån någonstans
Elefanter i p3 nu
När Kent vann i "Svenska popcupen" idag i P3 spelades "Blåjeans", MIDVH och "Columbus"!
En sminkös satt och diggade till Elefanter på praoen i dag, då blev jag glad.
Våra fötter är en meter
över marken
Sida: youtube.com
Sök: kent Intervju
Kollat dessa nya intervjuer?
Finns bland annat en väldigt lång intervju uppdelad i tre delar från finsk webbtv.
Portfolio: www.papercutstudio.tumblr.com
Ingenting var i bakgrunden på Idol igår.