Visa resultat för omröstning: Kod?

Antal röster
0. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • You bet!

    0 0%
  • Yes!

    0 0%
Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 36

Ämne: Blir det en till singel?

  1. #16

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Fast Forward Visa inlägg
    Nej, ge mig ett gott skäl till att det skulle bli en till.
    För att vara snälla och rättvisa mot Våga vara rädd.
    rbroddmark.tumblr.com

  2. #17
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    2 130

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Fast Forward Visa inlägg
    Nej, ge mig ett gott skäl till att det skulle bli en till.
    Ge mig ett gott skäl till att de släppte en tredjesingel, eller varför man släpper singlar över huvud taget, så kan vi nog applicera det på en fjärdesingel också...

    Men jag tror inte det blir nån även om det tjatats om att "Berlin" ska bli singel sen redan innan skivan släpptes.

  3. #18
    Erfaren medlem Impulsers avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Karlskrona
    Inlägg
    4 290

    Standard

    Mamma har lärt mig att alltid gå på magkänslan, och nu säger den nej, no, nein.
    Tror inte på nån mer singel.
    så länge fötterna bär, så länge lungorna kan.


  4. #19
    Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    HV71
    Inlägg
    5 794

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Rotuhiiri Visa inlägg
    Ge mig ett gott skäl till att de släppte en tredjesingel, eller varför man släpper singlar över huvud taget, så kan vi nog applicera det på en fjärdesingel också...

    Men jag tror inte det blir nån även om det tjatats om att "Berlin" ska bli singel sen redan innan skivan släpptes.
    men varför gör dom skivor som vi kan köpa. varför behåller dom bara inte sina låtar så bara dom kan höra dom. det är ju bara onödigt, eller vad säger du..

    kom igen, det är väl kul med låtar på radio, kul med videos till, kul att få höra b-sidorna. dom tänkar la inte bara på sig själva
    meningslösa, menigslöösa

  5. #20

    Standard

    Det skulle vara trevligt med en ny b-sida och/eller en remix men det känns ju som sagt inte speciellt troligt. Jag tycker det är konstigt att Berlin inte släppts som singel, känns som den har en stor hitpotential.
    Spöklikt vit
    i solskens dis

  6. #21
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2006
    Ort
    I landet lagom är bäst
    Inlägg
    5 906

    Standard

    Tycker att de ska vänta några år innan de hoppar in i studion efter sommarturnén.
    Och nej, jag tror inte på någon ny singel.

  7. #22
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    2 130

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kevlarsjälen_ Visa inlägg
    Tycker att de ska vänta några år innan de hoppar in i studion efter sommarturnén.
    Varför?
    Om de har tillräckligt material för en ny platta får de gärna börja spela in innan sommarturnén för mig.
    Jag menar, jag unnar bandet en semester, men vill de spela in nu så har jag inget emot det.

  8. #23
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Sep 2006
    Ort
    Göteborg, , Sweden.
    Inlägg
    3 585

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av naughty copycat Visa inlägg
    För att vara snälla och rättvisa mot Våga vara rädd.
    Där håller jag verkligen med dig!
    Fast jag tror ändå inte på någon mer singel.

  9. #24
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2006
    Ort
    I landet lagom är bäst
    Inlägg
    5 906

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Rotuhiiri Visa inlägg
    Varför?
    Om de har tillräckligt material för en ny platta får de gärna börja spela in innan sommarturnén för mig.
    Jag menar, jag unnar bandet en semester, men vill de spela in nu så har jag inget emot det.
    Det blir för tätt inpå, TTS måste sjunka in mer.
    De ska inte vara överdrivet produktiva utan vänta några år och sen värpa ur sig en sjuhelvetes grym platta.
    Eller så är det helt tyst runt Kent i ett år och sen annonserar de på forumet att de vill ta avsked på Ullevi med en stor konsert. Fan vad grymt det hade varit.

  10. #25
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    2 130

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kevlarsjälen_ Visa inlägg
    Det blir för tätt inpå, TTS måste sjunka in mer.
    De ska inte vara överdrivet produktiva utan vänta några år och sen värpa ur sig en sjuhelvetes grym platta.
    Eller så är det helt tyst runt Kent i ett år och sen annonserar de på forumet att de vill ta avsked på Ullevi med en stor konsert. Fan vad grymt det hade varit.
    Lite OT: Att det går snabbt mellan plattorna behöver inte betyda att man gör avkall på kvaliteten. Kolla bara på Prince i slutet på 80- början på 90-talet. Grymma plattor på löpande band!

    En stor konsert på Ullevi vore en skön avslutning... när bandet lägger skorna på hyllorna om förhoppningsvis sisådär 20 år.

  11. #26
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    28 180

    Standard

    ett paus på några år är väl ändå att ta i, menar du att dom ska komma med en nya skiva typ 2011? jösses oh my god ojojoj

  12. #27
    Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    1 375

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kevlarsjälen_ Visa inlägg
    Det blir för tätt inpå, TTS måste sjunka in mer.
    De ska inte vara överdrivet produktiva utan vänta några år och sen värpa ur sig en sjuhelvetes grym platta.
    Eller så är det helt tyst runt Kent i ett år och sen annonserar de på forumet att de vill ta avsked på Ullevi med en stor konsert. Fan vad grymt det hade varit.
    Men vad tråkigt, o va hemskt Satt just o kollade på youtube-klipp från vårturnén-härliga tider. Flera år till nästa platta...då dom själva säger att dom har massor med material. Avsked tar vi om 20 år, o då hoppas vi att det finns massor med live-material bevarat. Vill du att dom ska sluta eller vad är det?

  13. #28
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2006
    Ort
    I landet lagom är bäst
    Inlägg
    5 906

    Standard

    Självklart vill jag inte att Kent ska lägga ner men jag hade blivit grymt imponerad om de hade gjort något sånt som jag sa.
    Fast efter att de släppte den där förjävla bra plattan.
    Förresten kanske de inte ska vänta så länge med ny platta, för då kan man hinna tröttna och det kanske är för sent att liva upp gnistan när plattan väl kommer.
    Dock tror jag inte att jag kommer att tröttna på Kent i första taget så det är ingen fara med det.

  14. #29

    Standard

    Våga vara rädd skulle vara en perfekt singel inför sommarturnén just för att den känns ganska, eh... somrig. En sådan där låt som man lyssnar på i bilen med nedvevade rutor. Dessutom vore det perfekt att bjuda in trumpetkillen till någon av spelningarna. Alla skulle jubla, till och med dom som hatar låten.
    rbroddmark.tumblr.com

  15. #30
    Medlem kostyms avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    772

    Standard

    Jag hoppas mer på en Ep,
    de släppte ju en under Du & jag döden tiden. Då skulle man bli väldigt lycklig.
    För visst gick de rykten om att de spelat in runt 20 låtar inför TTS?

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •