Det har ju sedan 1996 varit en tradition att ha tre singlar per skiva. Men med Kents radiovänliga TTS-stil, tror ni att det kommer en fjärde?
You bet!
Yes!
Det har ju sedan 1996 varit en tradition att ha tre singlar per skiva. Men med Kents radiovänliga TTS-stil, tror ni att det kommer en fjärde?
det skulle ju inte skada precis om de släppte en till men jag tror inte de gör det...
tror inte det kommer en fjärde men visst skulle det va kul
one november, spawned a monster in the shape of this child
det enda roliga vore en ny b-sida
Jag tror inte att de kommer att släppa en till, men annars skulle det vara mycket trevligt, ja.
The next step for mankind will be the last season in sin
http://epidemisk.bilddagboken.se
080207
080628 <3
080801
Nej, ge mig ett gott skäl till att det skulle bli en till.
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
Nej, nu får det väl räcka med singlar, b-sidor och spelningar.
Ge gubbsen några års semester att ladda batterierna, för bövelen!
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Några års semester?
Kan de inte nöja sig med 4-5 veckor som oss andra? Jag har aldrig fattat det där med att försvinna i några år för att "söka inspiration" och "ladda batterierna".
De behöver inte jobba ihjäl sig, men flera års semester tycker jag låter som ett väldigt dåligt alternativ.
Låt dom komma nu
År? OO Ja isånafall kommer jag att sakna dom.. Hmm :/
The next step for mankind will be the last season in sin
http://epidemisk.bilddagboken.se
080207
080628 <3
080801
Det kommer knappast en singel till. Men visst, det vore trevligt med en b-sida till...
Men snälla Gustaf. Vad är ditt problem? Skivan kom Oktober 07. Kents turné är slut i Augusti 08. Sedan ett år semester, vi räknar lågt, då är vi inne i Augusti 09. Sedan tar en skiva ett halvår att göra, vi räknar lågt igen. Då är skivan klar Februari 10. När blev 07 och 10 år som är brevid varann? Är fan 2 hela år i mellan om vi räknar kalanderår. Räknar vi i tid blir det 2, 5 år. Du är ute och snurrar, Gustaf. Och då räkna jag lågt för din skull. Men Kent tar inte semester ett år i alla fall skulle jag tro. V&A-skivan var 8 månader, sedan var väl D&JD 9 månader och TTS 14 månader. Fast innan TTS kom en EP och 3 spelningar mellan. Kent tar väl semester allt från 6-12 månader sedan efter denna sommarturné kan jag tänka mig.
EDIT: Ska även sägas att semestertiden som står där uppe för de olika skivorna, bortsett från V&A, är tiden inräknat när de gick in i studion och spelade in. Sedan har de ju även en replokal som arbetsplats. Så tror inte de har mer än 3-6 månader semester. Dock har de väl lite semester mellan turnérna med. Men med tanken på hur ofta de är borta från sina familjer har de rätt till långa semestrar. Tror faktist Kent jobbar mer på ett år än vad en vanlig arbetare gör.
Senast redigerat av Hotellet den 2008-05-03 klockan 02:12.
Jag tror inte att det släpps en singel till, känns tämligen onödigt, men ponera att de gjorde det, vilken låt skulle det isf bli?
hör upp! detta är ju typ rena drömmen, det behövr inte vara någon B-sida men; vy från ett luftslott och martins remix på God only knows.
meningslösa, menigslöösa