Perhana kun on noi keikat sunnuntaina ja maanantaina.. just sopivat päivät joo, täydellisesti sopii opiskelijalle jolla on koulua maanantaina ja asun täällä pohjoisessa Vaasassa hehe .
mutta ei saa vissiin valittaa, olen onnellinen että tulevat Suomeen ja jopa starttaavat kiertueensa täältä, heittävät kaksi keikkaa! Mutta tota maanantain keikkaa on pakko miettiä. Pitäis olla poissa koulusta kun lähden sinne Tukholmaankin kahteen konserttiin Kenttiä katsomaan. Siis on mulle varmistunut liput tonne Tukholman lauantaillekin, eli näkisin Kentit peräti neljä kertaa tänä vuonna: Helsinki x 2, Tukholma x 2 (perjantai 16/11 ja lauantai 17/11). Olishan se mahtava kokemus. Ja haluan ne nähdä niin monta kertaa kuin vain mahdollista! Muttamutta joo.. Nimittäin koulussa saattaa olla jotain tärkeetä just silloin, mun tuuria, eikä kannata olla hirveesti pois, ainakaan mun koulutusohjelmasta.. *huokaus* Ja sitten ne muut perheenjäsenet on ihan shokissa kun kulutan kaikki rahat Kenttiin. Eihän ne ymmärrä.
Niin ja sitten se kolmaskin Suomen konsertti joka sieltä saattaa tupsahtaa kiertuekalenteriin...