Sidan 6 av 6 FörstaFörsta 123456
Resultat 76 till 87 av 87

Ämne: Uusi levy ja kiertue

  1. #76
    Medlem
    Reg.datum
    Jun 2003
    Ort
    , , Finland.
    Inlägg
    120

    Standard

    WAU mikä kansikuva. Kaunis hevonen ja oikein tunnelmallinen kuva.
    Innolla odottelen miltä sinkku & albumi kuulostavat!

  2. #77
    Nybörjare
    Reg.datum
    Aug 2007
    Ort
    Finland
    Inlägg
    21

    Standard

    Oonkohan mä vastarannankiiski tai jotain, kun toi uuden levyn kansi oli vähän pettymys mulle...? Mun mielestä aika plaah. Ehkä se johtuu tosta värimaailmasta, en kauheesti pidä ton sävysestä punasesta. Enkä erityisesti rakasta hevosiakaan, vaikkei mulla oo mitään niitä vastaankaan. Olin vaan jotenkin odottanu jotain ihan muuta, höh.. No, ehkä se vaatii vaan totuttelua, muistaakseni DOJD:n kansikuvista nousi kans hirveä älämölö kun jotkut ei sitten tykänny niin yhtään

  3. #78
    Nybörjare
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Helsinki, , Finland.
    Inlägg
    17

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av attiT Visa inlägg
    Oonkohan mä vastarannankiiski tai jotain, kun toi uuden levyn kansi oli vähän pettymys mulle...? Mun mielestä aika plaah. Ehkä se johtuu tosta värimaailmasta, en kauheesti pidä ton sävysestä punasesta. Enkä erityisesti rakasta hevosiakaan, vaikkei mulla oo mitään niitä vastaankaan. Olin vaan jotenkin odottanu jotain ihan muuta, höh.. No, ehkä se vaatii vaan totuttelua, muistaakseni DOJD:n kansikuvista nousi kans hirveä älämölö kun jotkut ei sitten tykänny niin yhtään
    Eipä toi uusi kansi oikeen mullekaan kolahda, mutta nyt ton kanssa on pikkuhiljaa oppinu elämään. Vei vaan hetken aikaa tottua, ihan niin kuin DOJD:n kannenkin kanssa. Hevosista en oo koskaan oikeen välittäny, niin siinä varmasti yks syy minkä takia uusi levynkansi tuntu pettymykseltä.

    Niin ja nyt kun uuden levyn julkaisu kokoajan lähestyy, niin aloin miettimään noita nimmareidenjako-tilaisuuksia. Tukholmassa pojat on tietysti levyn ilmestymispäivänä, joten eiköhän voida olettaa, että Kent tulis suunnilleen siinä 18.-21. lokakuuta jonnekin Helsinkiin päin nimmareita jakamaan, vai? Tällä tytöllä olis tarkoitus lähteä Prahaan noihin samoihin aikoihin enkä uskalla lentolippuja hommata ennen kuin tiedän varmuudella milloin täytyy olla hakemassa nimmareita. Kent on kuitenkin aina Kent.

  4. #79
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Apua, meikä lähtee Kööpenhaminaan ens viikolla kuuntelemaan Kentin uutta albumia, torstaina 4. lokakuuta ja bändikin tulee sitten tavattua varmasti En oikein vielä ole tajunnut mitä tässä on tullut voitettua.

  5. #80
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Kättelin Samia ja koskin Jocke buutseihin ainakin kaksi kertaa.
    Huusin: "Hyvä Sami!" ja Sami hymyili joten se varmasti kuuli sen. Sori oon nyt vaan ihan sekaisin onnesta. Kent on niin paras.

  6. #81
    Medlem astaelinas avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Nyslott, Finland.
    Inlägg
    459

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Kättelin Samia ja koskin Jocke buutseihin ainakin kaksi kertaa.
    Ooh.

    Ajatelkaa, ensi viikolla saamme kuulla uutta levyä. Ja n.neljän viikon päästä on jo keikkojen vuoro. Niin hienoa!
    I play dead and the hurting stops.

  7. #82
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Täällä on kuunneltu ihan hulluna uutta levyä!
    Berlin iski kovasti, mielestäni levyn paras kappale, just nyt oon sitä mieltä.
    Kovasti oon kuunnellut myös Vy från ett luftslott, Generation Ex, Ensammast i Sverige, Elefanter, Vid din sida ja Våga vara rädd kappaleita. Loputkin biisit on mahtavia. Kent on tehnyt sen taas! Mahtavaa. Tarttuva levy. Ei voi lopettaa kuuntelemista. En malta odottaa keikkoja. Marraskuussa biletetään!

  8. #83
    Medlem astaelinas avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Nyslott, Finland.
    Inlägg
    459

    Standard

    Minäkin olen tässä päivän verran kuunnellut levyä, ja alan pikkuhiljaa toipua järkytyksestä. En halua sanoa mitään sen painavampaa vielä tässä vaiheessa, sillä kentin levyt ovat aina tarvinneet PALJON aikaa avautuakseen...tämä uusin ehkä eniten ikinä. Joten palataan arvioihin vaikkapa kuukauden, parin päästä?
    I play dead and the hurting stops.

  9. #84
    Nybörjare
    Reg.datum
    Apr 2006
    Ort
    , , Finland.
    Inlägg
    13

    Standard

    Voisiko muuten joku kertoa miten Kulttuuritalolle pääsee. Pääseekö keskustasta sinne kävellen helposti vai esim. bussilla tai muulla menopelillä? Kiitos jo etukäteen.

  10. #85
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2003
    Ort
    Helsingfors, Finland.
    Inlägg
    93

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av JoHe Visa inlägg
    Voisiko muuten joku kertoa miten Kulttuuritalolle pääsee. Pääseekö keskustasta sinne kävellen helposti vai esim. bussilla tai muulla menopelillä? Kiitos jo etukäteen.
    Keskustasta kävellen on jonkin verran matkaa, mutta jos tykkää reippailla niin suosittelen Töölölahden reittiä.

    Rautatientorilta pääsee bussilla nro 23 ja sillä myös pääsee lähimmäksi kultsaa. Ratikoista 3b:llä ja 1:llä pääsee parhaiten (ykkönen kyllä kiertää Kruununhaan kautta..). Hmm.. ainakin noilla siis pääsee, kaikkien pysäkeiltä saa kävellä jokusen metrin. osoitteesta www.reittiopas.fi voi katella matkustusvälinettä arvioidun ajan kera.

  11. #86
    Nybörjare
    Reg.datum
    Aug 2007
    Ort
    Finland
    Inlägg
    21

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av astaelina Visa inlägg
    Minäkin olen tässä päivän verran kuunnellut levyä, ja alan pikkuhiljaa toipua järkytyksestä. En halua sanoa mitään sen painavampaa vielä tässä vaiheessa, sillä kentin levyt ovat aina tarvinneet PALJON aikaa avautuakseen...tämä uusin ehkä eniten ikinä. Joten palataan arvioihin vaikkapa kuukauden, parin päästä?
    Samat. Mä en oikein edes tiedä tykkäänkö levystä Ihan kamala tunne, kun on niin kovasti odottanut uutta materiaalia ja nyt on tällanen sekava fiilis. Ehkä se tästä ajan kanssa... Ingentingiin on jo tykästynyt ja siinä meni kans aikansa, että ehkä viimestään sit keikalla silmät ja korvat avautuu tän uuden tyylin suhteen. Voi kääk, toivottavasti seuraavalla levyllä palataan takasin vähän "normaalimpaan" kentiin..
    Du vet att du är svensk om du är rädd för att du inte ska få Ikea-katalogen om du tackar nej till direktreklam.

  12. #87
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2005
    Ort
    , , Finland.
    Inlägg
    367

    Standard

    Uusi levy ei kyllä kolahtanut kertakuulemalta - eikä vielä toisellakaan. Mutta pikkuhiljaa sieltä alkaa löytyä jotain hyvääkin. Aluksi levy nimittäin kuulosti tosi pliisulta ja tasapaksulta, eikä yksikään kappale herättänyt kuin ihmetystä - että mitä tää on??!! Ingenting oli antanut odottaa kuitenkin ihan hyvää levyä, mutta mielestäni se on edelleen levyn paras biisi. Elefanter, Berlin ja Vid din sida alkavat kuitenkin nyt jo vaikuttaa ihan kuunneltavilta, jopa hyviltä Konsertissa tulee kyllä olemaan melkoiset taustanauhat, kun musiikki on nyt niin tietokonepohjaista. Toivottavasti saavat homman toimimaan.

Sidan 6 av 6 FörstaFörsta 123456

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •