Jag brukar hoppa på husen!
all the people I see have clouds in their eyes
me I am alone
having a little party on my own
http://forumet.kent.nu/showpost.php?p=806993&postcount=7338
Okej, håll er i alla fall till Filip & Fredrik om ni ska flumma loss.
Vill ni diskutera cowboyfort i Småland, så finns det en skräptråd.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Om vi ska fortsätta i OT-riktningen kan vi göra om det här till en generell svensk komeditråd för det finns väl ingen sådan...
I så fall, är F&F sveriges roligaste komiker eller finns det några andra som slår dem? Kanske Hjälp-kvarteretskatan-gänget... eller kanske inte. F&F:s skildringar är ju komik från verkligheten, inga fåniga tillgjorda skämt där inte.![]()
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Tycker allt att F&F är bäst, dagens svar på Hasse & Tage.
eh.. nej!
mina öron har råkat ut för hans musik ett par ggr och det är verkligen inget jag vill göra om.
det enda som är pinsammare än den där palestinasjalsbeklädda ************************************************** *********************************' är väl de stackars oskyldiga ungdomar som tycker att skiten han gör är bra
ja att lyckas sänka filmkrönikan är väl nästan en prestation i sig iofs
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Andy Dick verkar vara en ganska tragisk person. Portad på varenda pub, inlagd på rehab nio gånger...
Men visst funkade han som en timmes underhållning en måndagskväll. Lite kul när han tjatade om att Fredrik var Filips sidekick och hånade dem för att de är från Sverige. Kan vara bra att tänka på ibland att vi är ett ytterst litet och obetydligt land i världen. Vi har en och annan artist som varit framgångsrik utomlands och några kända företag, men i det stora hela har många svårt att skilja på oss och Schweiz.
Låt dom komma nu
det där med brunrand eller vad det var haha asa kul