nu ska dom väl börja med boston tea party igen?
nu ska dom väl börja med boston tea party igen?
tror det bara är 3 avsnitt av HC denna säsongen och det här var det sista
boston tea party var ju inte speciellt kul
sämst är nog det där programmet där de letar efter diverse störda typer och åker runt i sverige
Mådde nästan lite dåligt när jag såg avsnittet igår.
Hammar verkade iofs också gå på tomgång...
Segt med bara tre avsnitt, då tar jag tillbaka att jag kallade det Säsong 4.
Andy Dick verkar ha varit det enda någorlunda planerade programmet.
Shannen Doherty haffades på stan och Mike Tyson erbjöds de via agent.
Visserligen spelade väl dessa avsnitt in vid tiden för 100 Höjdare i USA,
men då kunde de gärna ha fått ligga till sig lite och sänts då de hade fler.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
usch, det är något konstigt. 100 höjdare var jag totalt tvungen att se, men high chaparall är jag inte lika besatt av, ändå så skiljer det väl inte sååååå mycket. det är ju trots att fredrik & filip som är dom roliga liksom. men ja. det är lite konsigt.
meningslösa, menigslöösa
Ja, den här säsongen kan inte riktigt mäta sig med tidigare säsonger varken i längd eller underhållningsvärde. Det märktes att programmen var hastigt påkomna, men man ska väl inte klaga alltför mycket. De var bra på sitt sätt.
Har du sett tidigare säsonger av High Chaparall, eller bara den senaste?
Låt dom komma nu
Om du gillar 100 höjdare bör du nog också gilla tidigare säsonger av High Chaparall.
Den här säsongen var ju ingen höjdare direkt, så jag förstår varför den inte föll dig i smaken.
Men många avsnitt från de första säsongerna är hur kul som helst, när de har träffat personer som varit intresserade av att berätta något (till skillnad från Mike Tyson) och själva haft mer tid att förbereda programmet (till skillnad från avsnittet med Shannen Doherty).
De olika säsongerna har släppts på dvd.
Låt dom komma nu